Pagina's

vrijdag 1 december 2023

Chocola is het antwoord op alles

 Hoi allemaal,

De titel is voor mij niet van toepassing haha, geeft mij maar drop.
Mijn kaartje van vandaag zien jullie ook bij  2sistersontheblog , de laatste challenge van dit jaar. Deze keer willen we eten en/of drinken zien op je kaart. Dit hoeft niet met kerst te maken hebben.Ik heb voor de chocoladereep van MD gekozen. Een mal die ik persé wilde hebben. Je kent het wel. 1 keer gebruikt en vervolgens weer weggelegd. Zo jammer want hij is zo leuk. Ik moet hem dus vaker pakken.
Ik hou dus eigenlijk niet eens van chocola, nou ja, wit dan wel maar dat is niet echt chocola zeggen ze.


Vanmiddag gaan we met mijn moeder, zus, dochters en kleindochters naar Intratuin. Altijd een leuk uitje met de kerstspullen die ze laten zien. Al waait hier wel het hoest-en snottervirus rond dus even kijken wie er fit genoeg zijn.

Fijne dag!


 

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met de chocoladereep, ja je hebt hebt helemaal gelijk wat betreft deze mal. Ik heb hem ook en wel wat repen uitgestanst maar nog geen kaart mee gemaakt. Ik hou wel erg van chocola maar juist niet van wit. Drop is ook lekker maar melk chocolade wint het.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik heb deze mal en heb hem maar 1x gebruikt. Ik hou van zowel chocola als drop, maar probeer geen van beide te eten ivm de lijn.
    Je kaartje is superleuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is superleuk, ik heb de mal ook, en nog niet vaak gebruikt, daar moet dus verandering in komen met deze challenge! Ik houd ook van chocolade plakken, maar niet van de gevulde bonbons, drop vind ik ook lekker! Nederland is echt een dropland, hier vinden veel Belgen dat niet lekker. Geniet van jullie familie uitje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke reep chocola, lekker hoor ben er gek op
    veel plezier bij intratuin
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart met de lekkere chocolade.
    Af en toe een stukje is wel lekker.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart met een heerlijke chocolade reep.
    Hou er ook niet van dus je bent niet de enige .
    De meeste mensen kunnen dat niet geloven.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart met dit stuk chocolade.
    Dit heerlijk kaartje heb je prachtig gemaakt.
    Veel plezier in de Intratuin, het zal er wel gezellig zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mmmmmmm drop, dat is mijn grootste zwak maar tegen chocolade zeg ik ook niet nee (ben sowieso een snoepkont). De reep ziet er heerlijk uit! Veel plezier, ik ben nog steeds niet geweest terwijl het vaak zo mooi is wat ze opbouwen.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dees is zo leuk, tof gedaan
    Very sweat card.

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave mal heb je gebruikt Caroline....je hebt er een super leuke kaart mee gemaakt! Wat gezellig om met 4 generaties naar Intratuin te gaan....super tof! Bij welke Intratuin ben je geweest? Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend leuke kaart is het! En zeker valer gebruiken. En het maakt juist niet uit dat je niet van choclade houdt want je maakt toch geen kaart voor jezelf. Ik heb vaak als ik en stans zie dat ik dan iemand in gedachten krijg voor wie het toepasselijk zou zijn. Zoals bierstansen of zo (lust ik ook niet)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geef mij maar beide 😅
    Gave kaart die moet je zeker vaker gebruiken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele leuke kaart en net als jij heb ik ook liever drop, hihi.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline