Pagina's

zaterdag 9 december 2023

Stempelkaarten

 Hoi allemaal,

Ja hoor, vandaag weer een aantal kaartjes. Halverwege dit jaar heb ik een aantal stempels gekocht en hier kaartjes mee gemaakt. En je raadt het al, de stempels staan weer netjes te verstoffen..... heel jammer want als ik ze zo zie dan vind ik ze weer erg mooi. Heb er ook al een aantal als sterktekaartje verstuurd zoals jullie zien. Dan zijn ze weer erg mooi. Dus toch maar weer eens tevoorschijn halen....






Verder zitten we hier nog behoorlijk in de ziekenmand. Ik loop al 2 weken te hoesten en een flinke verkoudheid te pakken. Arie al ruim een week hetzelfde alleen gooit hij er steeds alles uit door het hoesten. Heel vervelend allemaal. Kippensoep, dropjes, hoestdrank, pijnstillers, het is niet aan te slepen....

Vanmiddag hoop ik te beginnen aan het schrijven van de kerstkaarten al denk ik dat er nog meer gemaakt moeten worden. Eens kijken hoever ik kom.... 

Fijne dag!



13 opmerkingen:

  1. wat een mooie stempel kaartjes ik vind ze superleuk
    beterschap gewenst en succes met kaarten schrijven ik ben er net klaar mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. das een leuke, mooi gedaan
    Stunning creation
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige serie sterkte kaarten laat je zien, Caroline.
    Wat vervelend dat jullie zo in de lappenmand zitten.
    Ik heb al mijn kaarten en enveloppen nu geschreven, dus ze kunnen op de post en kan ik eindelijk weer kaartjes gaan maken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige serie stempel kaarten Caroline.
    Ik heb de kerstkaarten ook geschreven.
    Beterschap voor jullie.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt prachtige kaarten met deze stempels gemaakt! Ik heb ze ook , en nog niet veel mee gedaan. Veel beterschap jullie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je stempelkaarten zijn ook schitterend hoor, ja we hebben zoveel en het is allemaal mooi. En toch pakken we vaak naar de nieuwe spullen.
    Ik wens jullie heel veel beterschap, hoop dat jullie snel weer opknappen, alleen het weer werkt ook niet mee.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat balen dat jullie allebei in de lappenmand zitten! Het weer helpt ook niet mee,he?
    Je kaarten zijn allemaal prachtig. Die stempelset heb ik niet, maar zag er wel kaarten mee en zelf kreeg ik ook sterktekaarten met deze set naar aanleiding van het overlijden van mijn vader.. En daar zijn ze heel geschikt voor ....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn allemaal erg mooi, ik moet zelf, weer eens gebruiken.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een prachtige serie is dit Caroline….geen 1 is hetzelfde,knap werk!
    Ja het is hardnekkig…beterschap voor jullie beide xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn dat mooie kaarten geworden met die stempels.
    Mooi voor condoleance, maar ook voor een andere gelegenheid.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige serie kaartjes heb je gemaakt met deze schitterende stempels Caroline....wat zijn ze mooi!
    Bedankt voor je mooi kerstkaartje dat bij ons vandaag in de bus lag!
    Groetjes en heel veel beterschap voor jullie allebei.
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke serie stempelkaarten heb je gemaakt, ik hoop dat jullie weer wat zijn opgeknapt.
    Jouw mooie kerstkaart gisteren ontvangen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline