Pagina's

zaterdag 2 december 2023

Babykaartjes voor Nomé

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik mijn kaartjes zien ik aan Merit en Annemarie heb verstuurd. Kersverse moeder en oma van Nomé. Het 1e kaartje is voor Merit en Pascal. Het papier is van Craft o clock met bijpassend plaatje. De mal is van MD en de teksten zijn van Craft emotions

Dit kaartje doet mee bij:
carlinskaartenparadijs (nieuwe baby) 

 Het 2e kaartje is naar Annemarie en Arie gegaan. Plaatje is van JellieDesign en zit in een mal van MD, papier is van Moda Scrap.


Het uitje naar Intratuin (Pijnacker) gisteren was erg gezellig. Ondanks dat we vonden dat het weer minder leuk was dan verleden jaar. Ik denk dat het zeker verschilt per Intratuin maar goed, zo met zijn allen was het heel leuk!

Fijne dag!



12 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes Caroline.
    Leuk om die van de nieuwe baby, Nomé , te laten deelnemen aan onze 'N' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt en succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige kaarten heb je gemaakt voor de kersverse Mama en Papa, en Oma en Opa.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief die kaartjes voor Nomé. Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Leuk een uitstapje naar Intratuin, dat zijn we binnenkort ook van plan. Vanaf volgend voorjaar moeten we niet zo ver meer daarvoor, dan opent er een nieuwe hier in de buurt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartjes met de zachte kleurtjes en schattige plaatjes
    leuk dat het gezellig was bij intratuin
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldige kaart. Zeer mooi.
    Very nice card.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve babykaarten Caroline. Toevallig heb ik ook de kaarten voor Annemarie en Merit op mijn blog gezet. Gezellig zo'n uitje met z'n allen naar de kerstshow van Intratuin.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten maakte je voor de nieuwe ouders en opa&oma.
    Leuk uitje zo met z'n allen naar de Intratuin al sla ik dat zelf liever over.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaartjes om de ouders en grootouders van Nomé te feliciteren.
    groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke babykaarten Caroline.
    Gezellig samen uit.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn beide supermooi Caroline, heb je weer knap gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn alle 2 erg mooi.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee prachtige kaartjes Caroline
    Fijne zondag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline