Pagina's

maandag 18 december 2023

Een hart is zo verstuurd!

 Hoi allemaal,

Ja hoor, hier komen er weer een aantal. Dit keer met het mooie hart van Marianne Design. En jullie zien, die kan je dus voor veel gelegenheden gebruiken. Een aantal heb ik dit jaar al "moeten'' versturen helaas. Anderen zijn verstuurd voor een fijnere gelegenheid. In het begin dacht ik, wat moet ik met die mal maar ik ben zo blij dat ik hem heb aangeschaft. Heb jullie ook zo'n favoriet?






Straks ga ik even lekker op de fiets de kerstattenties vanuit de kerk rondbrengen. We hebben een vrij oude maar hechte gemeenschap en veel ouderen komen dus ook niet meer in de kerk. En ook heeft onze dominee vorige week afscheid genomen vanwege zijn emeritaat (pensioen voor dominees). Zo jammer! Nu op zoek naar een nieuwe dominee, die zijn zo moeilijk te vinden.

Fijne dag!


15 opmerkingen:

  1. Je hebt er prachtige kaarten mee gemaakt. Bij mij hangt hij werkeloos op mijn bord.
    Succes met rondbrengen. En ook wij zijn op zoek naar een dominee.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten voor de verschillende gelegenheden! Ik heb de mal ook maar nog niet zo vaak gebruikt als jij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een mooie serie met deze mal, ik hoop dat jullie een nieuwe dominee vinden, priesters zijn er bij ons ook te weinig,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige serie kaarten voor verschillende doeleinden.
    Het is een prachtige mal.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een serie mooi labels met al die leuke harten en mooie design papier erop
    hopelijk vinden jullie snel een nieuwe dominee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie serie en leuk om het hart voor verschillende gelegenheden te gebruiken.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was dat mooie hart eigenlijk weer vergeten. Want hij is toch zo mooi en jij hebt er prachtige kaartjes mee gemaakt. De tag is bij mij ook nog steeds favoriet.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaarten in verschillende stijlen…je jan alle kanten op met deze mal hè, top!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, dat hart is supermooi! ik heb hem gelukkig ook en ben er ook super blij mee.
    Jouw kaartjes zijn allemaal heel mooi en je laat zien dat het voor heel veel verschillende gelegenheden geschikt is.
    Wij hebben net zo'n gemeente, veel oudjes. Wij zijn bijna de jongsten...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja een prachtige mal, ik heb hem ook al meerdere keren gebruikt. Heb er ook een poosje over getwijfeld maar ben ook blij dat ik hem heb gekocht. Jij hebt er ook een schitterende serie kaartje mee gemaakt. Ook de kaartjes voor opa en oma vind ik erg schattig, daar had ik nog niet aan gedacht.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne en mooie kaartjes. En ja die heb je soms nodig.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaarten heb je met dat hart gemaakt Caroline, heel divers inderdaad. Hopelijk regent het bij jullie niet zo hard als hier want dat lijkt me niet fijn om te fietsen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie serie kaarten heb je met dat hart gemaakt Caroline en heel divers. Hopelijk regent het bij jullie niet zo hard als hier want dat lijkt me niet lekker fietsen.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij bent goed bezig geweest met dit mooie hart. Zo veel variatie!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoooo jij laat hier veel verschillende kaartjes zien met de mooie mal…knap werk xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline