Pagina's

vrijdag 22 december 2023

Bloementkaartjes

 Hoi allemaal,

Mijn mapje is nog lang niet leeg dus er volgen er hier nog maar een paar met het thema bloemen.

 







 Zijn jullie al klaar voor de kerst? Ik moet nog de laatste verse dingen halen en dan komt zondagavond de hele familie hier voor het kerstdiner. We zijn dan met 15 volwassenen en 2 kleintjes. 3 tafels aan elkaar dwars door de woonkamer (net als vorig jaar). Heel gezellig en de taken zijn weer verdeeld dus dat is altijd fijn. Ik weet niet of ik morgen nog online kom dus ik wens iedereen alvast hele fijne dagen!

Fijne dag!



8 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi al die mooie bloemenkaartjes.
    Superleuk gemaakt.
    Ook je serie kerstkaartjes van je vorige post zijn prachtig.
    Druk met de feestdagen.
    Ik mag dit jaar mijn voetjes ergens anders onder de tafel schuiven, super gemakkelijk en geen stress.
    Fijne feestdagen, geniet ervan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes leuke kleurtjes en details
    hier loopt het dit jaar allemaal anders ivm de bestralingen van mijn man, die gaan gewoon door op 2e kerstdag, door het lange weekend moet dat worden ingehaald 1e kerstdag zijn we bij mijn ouders dus heb ik het makkelijk en mijn moeder wilde wat laten halen dus niet al te veel poespas dit jaar. en 2e kerstdag zien we wel hoe het loopt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vrolijke kaartjes heb je gemaakt. Wij gaan 2e kerstdag bij Max 😉 gourmetten met zn allen, heb er zin in!
    Jullie ook fijne dagen gewenst en dankjewel voor je mooie kaart, leuk!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bloemenserie. Ik zou weleens willen weten hoeveel kaarten per jaar jij maakt?
    Gezellige Kerstdagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, Caroline en haar mapje ... is ie nu leeg? Mooie bloemenkaartjes zijn het!
    Gister wilde ik na het werk meteen doorrijden voor de boodschappen maar liep weer eens anders, 2 uur overwerk en toen geen puf meer. Vanmorgen op tijd boodschappen doen en alle parkeer plaatsen bomvol, jakkes dacht ik, heb hier zo geen zin in! Toch plekje kunnen vinden en de bomvolle winkel in. Gelukkig hoef ik geen kerstdiner in elkaar te zetten! Op mijn blog lees je wel wat ik ga doen voorgezelligs. Nog 2 diensten werken het weekend en dan ben ik lekker 3 dagen vrij, zo'n zin in en ben niet oproepbaar heb ik al gezegd.
    Ik wens je hele gezellige dagen en super fijn dat de taken zijn verdeeld en iedereen iets maakt!!!
    kerstgroetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige serie bloemen kaarten. Caroline.
    Wens jou ook fijne feestdagen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat klinkt dat gezellig! Je zult er nu al wel zin in hebben denk ik.
    Je kaarten zijn ook super. Ik dacht dat ik veel maakte , maar ik denk dat jij de kroon spant, hoor. Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze serie bloemenkaarten is weer prachtig, zo verschillend en mooie kleuren en plaatjes gebruikt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline