Pagina's

donderdag 7 december 2023

Kerstkaartje(s) week 49

 Hoi allemaal,

Nog druk bezig hier met kerstkaartjes maken want ik verwacht dat Lianne en Eline ook nog wel wat zullen kopen. Ik heb dit jaar wel mijn verzendlijst korter gemaakt (nee hoor, jullie krijgen gewoon een kaartje haha). Merkte dat het elk jaar minder wordt dat je ontvangt en niet dat ik daar altijd naar keek maar ik heb nu toch wel een schifting gemaakt.

Maar vandaag weer de wekelijkse kerstkaart. Ik heb weer de sketch gebruikt van cheerfulsketcheschallenge. En ik heb er nu een schudkaartje van gemaakt. Alles materialen zijn van MD behalve de cadeautjes, die zijn van Noor!Design. Ook doet deze kaart mee bij: 52weekstochristmas

En ik laat meteen nog 3 kaartjes zien die ik met materialen van MD heb gemaakt.

Fijne dag!



22 opmerkingen:

  1. Prachtige serie kerstkaarten Caroline.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes met deze leuke plaatjes en dessinpapier.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaartjes met de leuke plaatjes en het leuke design papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een leuke serie gemaakt met deze plaatjes en papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke serie kerstkaarten.
    Mooie plaatjes in verwerkt en leuke papiertjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een leuke serie gemaakt Caroline. Het ziet er heel vrolijk uit en alles is mooi op elkaar afgestemd.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaartjes met mooi dsp en mooie materialen van md
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer leuke kaartjes gemaakt Caroline!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke serie, Caroline. Je schudkaartje voor Cheerful Sketches is heel gaaf. Leuk dat je weer meedoet.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie combi die schattige plaatjes en het dp! Héél verstandig dat je even kritisch naar je adressenlijst hebt gekeken, het moet wel leuk zijn en blijven!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je hebt er veel werk in gestoken, maar heel mooi resultaat.
    This is fabulous.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt, leuk hoor de nieuwe plaatjes, heb ze ook gehad van de Klaas maar volgend jaar mee beginnen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige serie kerstkaarten is het geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke reeks kaartjes, Caroline!
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je mooi papier en plaatjes gebruikt voor deze vrolijke serie,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sjonge, wat een boel mooie kaartjes weer. Lastig om een schifting te maken, vind ik....eigenlijk gun ik iedereen een kaart...maar dat kan natuurlijk niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, die zijn leuk geworden! vrolijk ppapier en de plaatjes ach die zijn zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn ze allemaal weer leuk Caroline. Ik heb ook een paar adressen geschrapt.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke serie heb je gemaakt met het mooie knipvel...Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige , gezellige kerstkaartjes heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian,.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou ja, alweer een geweldige serie…ze zijn echt waar helemaal prachtig Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je bent goed op dreef ! Ook deze kaarten zijn leuk. Bedankt voor jouw tweede deelname met onze sketch van Cheerful Sketches ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline