Pagina's

woensdag 6 december 2023

Anna is geboren!


 Hoi allemaal,

Zondagmiddag heb ik er weer een achternichtje bij gekregen. Ook zij is 3 weken te vroeg geboren. Dit is al de 5e keer dit jaar dat ik het hoor. Heel vreemd en toevallig maar gelukkig gaat alles goed en mochten ze de volgende dag al naar huis. Ik heb natuurlijk een kaartje gemaakt voor mijn neef en zijn vrouw. Het papier is van Maja Design, plaatje van Yvonne Creations en is gemat op een mal van DM. Ook de hartjesmal is van MD. De tekst is van Craft emotions.


Deze kaart doet mee bij:
cheerfulsketcheschallenge

Natuurlijk ging er ook een kaartje naar mijn schoonzus en zwager die het 6e kleinkind konden verwelkomen. Papier, plaatje en mal zijn van MD. De tekst van Carlijn en Craft emotions. Mijn zwager appte vanmiddag om te bedanken maar om nu als grijze muis te worden afgebeeld haha. Gelukkig kunnen zij tegen een grapje want hij haalt echt van alles uit altijd.

Deze kaart doet mee bij:
creationsinpink

Fijne dag!


 


7 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaartjes. Gelukkig is alles goed gegaan, toch altijd spannend, vooral als ze te vroeg geboren is.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een leuk babykaartje Caroline.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful sketches.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei heel leuke kaartjes. EN die zwager van jou is vast een heel toffe opa!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee leuke kaarten ! Bedankt dat je aan de slag ging met onze sketch van Cheerful Sketches ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline