Pagina's

zaterdag 23 december 2023

Angela was en Elle -Jeanne is jarig

 hoi allemaal,

Afgelopen woensdag was Angela jarig, dit kaartje heb ik voor haar gemaakt. Het papier en plaatje is van Craft o clock op een mal van MD net als de tekst.


En vandaag is Elle-Jeanne jarig. Dit kaartje ging naar haar. Ook dit is papier en plaatje van Craft o clock. De ronde cirkel en de mal zijn van MD.

 ***

 Ik hoop dat beide kaartjes inmiddels zijn aangekomen.

Zoals jullie merken ben ik groot fan dit jaar van papier van Craft o clock. Ik heb hier ook diverse kerstkaartjes mee gemaakt en verstuurd. Helaas houdt niet iedereen hiervan (heb ik gemerkt haha) maar weet dat het uit een goed hart komt als jij er eentje hebt ontvangen. Ach, iedereen heeft zo zijn smaak.

Inmiddels is Arie begonnen met koken, ik hoef alleen morgen maar de tafel mooi aan te kleden en wat smeerseltjes neer te zetten. Verder is het ontspannen voor mij, heerlijk!

 Enne de vraag hoeveel kaarten ik maak in een jaar? Even globaal geteld.  Ik zit nu ongeveer op 350 (incl kerstkaarten) Mijn mapje is dus ook nog niet leeg....

Fijne dag!



 


7 opmerkingen:

  1. mooie kaartjes heb je ervoor gemaakt
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes met het mooie design papier, en de mooie plaatjes
    fijn dat je alleen maar de tafel hoeft te dekken en er voor het eten wordt gezorgd
    fijne feestdagen en eet smakelijk morgen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Begrijpelijk dat je fan bent van dat mooie DP en het is maar goed dat niet iedereen van hetzelfde houdt. Anders zou het maar een saaie boel worden in blogland.
    Je hebt voor allebei de jarigen een prachtige kaart gemaakt.
    Lekker voor je dat Arie kookt (hier kookt Joop 2e Kerstdag, 1e kerstdag zijn we bij Femke en Paul). Wow, 350 kaarten. Ik zit meestal tussen 275 en 300.
    Gezellige feestdagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn alle 2 erg mooi en ook ik ben groot fan van dit papier.
    Hier staat de soep al te pruttelen voor morgen.
    Tot morgen, liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn twee hele mooie kaarten. Mooie zachte het kleuren en leuk aangekleed. Ik hou me even in… omdat ik nog heel veel plaatjes en papier heb… Daarom werk ik er zelf nog niet mee… maar vind hetgeen erg mooi. Heb m3 wel laten verleiden om wat blokjes papier te kopen… maar moet eigenlijk eerst opmaken wat ik heb… Dat is vast herkenbaar. Jij hebt heel wat kaarten gemaakt…. Dat is leuk. We hebben een mooie hobby. Fijne feestdag3n. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten heb je voor de jarige dames gemaakt, ieder haar eigen stijl. Ik ben geen fan van deze plaatjes, het papier vind ik wel mooi.
    Fijne kerstdagen,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik ben ook een grote fan van dit papier hoor. Je hebt er weer twee schitterende kaarten mee gemaakt. Ik heb dit jaar 150 kerstkaarten gemaakt, dus je wint het van me.
    Ik ben de kerstdagen bij mijn dochter de kleinkinderen met aanhang komen ook en allemaal maken we wat klaar. (shared diner) Dus hier staan oma's stoofperen in de glühwein al te pruttelen, en de ijstaart in de vriezer. Oma mocht het gemakkelijkste doen dit jaar.
    Gezellige dagen gewenst en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline