Pagina's

zondag 17 december 2023

2 geboortekaartjes

 Hoi allemaal,

Pas geleden vroeg Eline's schoonmoeder of ik 2 kaartjes wilde maken voor de kersverse ouders en de opa en oma. Ik was toen net bij Nicolette en zij had een leuk model staan. Ik heb dit meteen gemaakt. Omdat ik geen goed papier bij me had mocht ik ook haar papier gebruiken. Ik heb er ook een filmpje van gemaakt. Het eerste kaartje heb ik papier gebruikt van Maja Design, plaatje van Yvonne Creations, randmal van Noor!Design, tekst van MD en Craft emotions




Ik had er ook nog een filmpje van:


Gistermiddag hadden Nicolette en Michel en ik met Arie een wijnproeverij bij onze vaste wijnboer. Bij ons in de wijk dus we konden gelukkig op de fiets! Er zijn heel wat wijntjes (ik denk wel 21 ofzo) geproefd en weer besteld. En nee uitspugen doen wij niet haha. Zonde toch!? Het was dus heeeeel gezellig haha

Fijne dag!


 


8 opmerkingen:

  1. Gaaf!!
    Awesome!!! Really great
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten, nee joh lekker proeven van de wijn zou ik ook doen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een paar prachtige babykaarten gemaakt! Leuk dat je met een filmpje laat zien hoe het gemaakt is. Dank je wel voor je mooie kerstkaart, hij hangt hier inmiddels al te pronken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn zo leuk geworden. Het papier is hier heel geschikt voor.
    En gisteren was inderdaad erg gezellig en lekker, hihi.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige babykaart Caroline.
    Leuk modelletje.
    Gezellig samen naar een wijn proeverij
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig. Wat een gaaf modelletje en een leuk filmpje.
    Gezellig, zo'n wijnproeverij met elkaar. En ik ben het met je eens: uitspoegen is zonde (doen wij ook nooit).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes Caroline!
    Jullie hadden het gezellig op de wijnproeverij....en uitspugen doen wij ook niet hoor....dat is inderdaad zonde!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om het zo op het filmpje te zien, wat een klus maar erg mooi!
    Het bovenste kaartje is ook prachtig xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline