Pagina's

maandag 4 december 2023

Kaartje voor Sophie

 Hoi allemaal,

Gisteren was mijn achternichtje Sophie jarig en voor haar 7e verjaardag maakte ik dit kaartje. Hij viel helemaal in de smaak! Altijd leuk om te horen toch? Het papier en mal zijn van MD, de leuke plaatjes zijn van nieuwe knipvellen van Gerda's Hobbyshop. De tekst is van Craft emotions. O ja, en de lieve kleine paddenstoeltjes zijn van Card Deco.

Gistermiddag hebben we sinterklaas gevierd met mijn ouders, Lianne, Eline, Ed, Evi en Ella. Wat was het gezellig! Evi kreeg het 1e cadeautje en ging meteen spelen en keek niet meer naar de zak om haha. Maar ze mocht natuurlijk nog meer cadeautjes uit de zak halen. We zijn allemaal lekker verwend! En nu op naar de kerst. Ik moet nog even door met kerstkaarten maken. En dat doe ik met mijn zakdoek onder mijn neus helaas. De flinke verkoudheid is hardnekkig!

Fijne dag!




8 opmerkingen:

  1. prachtig gedaan,
    this is so nice.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schattige kaart. De plaatjes zijn zo leuk. En beterschap.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart, die vosjes zo lief!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke designpapier en de schattige plaatjes
    wij hebben afgelopen zaterdag sinterklaas gevierd met mijn ouders was ook gezellig en ook flink verwend
    beterschap gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje.
    Sterkte met de verkoudheid.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje heb je gemaakt Caroline! Was het sinterklaasfeest bij jullie ook al zo gezellig....bij ons ook zaterdag. Groetjes en beterschap, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt gezellig de Sinterklaas!
    En je kaart is heel leuk. En altijd leuk als je hoort dat hij in de smaak valt! Succes met de laatste kerstkaarten! En je verkoudheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach deze is zeker erg leuk,ik snap wel dat Sophie hier blij mee was!
    Heerlijk hè deze dagen met het kleine grut erbij..en ja ik heb het ook al 2 weken te pakken maar nu lijkt het wat beter te gaan worden 🤧

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline