Pagina's

donderdag 30 november 2023

Kerstkaartje (s) week 48

 Hoi allemaal,

Deze week laat ik een aantal kerstkaartjes zien met het thema 'vouw'.  Ik heb nog zoveel kaartjes te laten zien. De volgende tijd ga ik dat denk ik maar meer doen. Als jullie het niet vervelend vinden haha




Deze kaart doet mee bij:


Verder ben ik druk bezig met het naaien van bestellingen van sint cadeautjes: poppensetjes en een poppendraagzak. Zo leuk! Ook voor de meisjes liggen er al mooie kledingsetjes klaar die in de zak gaan (voor hunzelf). Nog een knuffel voor Ella maken en dan even een maandje voor mezelf en Arie aan de slag! Daar heb ik ook nog veel stof voor liggen. Oooh, een dag duurt veel te kort. Zo fijn dat ik niet meer werk, heb er gewoon de tijd niet meer voor haha!

Fijne dag!


 

24 opmerkingen:

  1. Ha bezige bij 😊, heerlijk toch dat je overal de tijd voor hebt! Prachtige kaarten in mooie modelletjes!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie kerstkaarten Caroline.
    Ja druk,druk bezig.
    Ben blij voor je dat je een mooie bezigheid hebt.
    Jammer dat altijd alles gelijk komt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke serie foldkaartjes laat je zien Caroline
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een mooie serie. Daar verveel je me nooit mee hoor.
    Net zo min als met al die mooie naaicreaties die ik op Insta voorbij zie komen.
    Zo knap hoeveel tijd jij uit een dag weet te benutten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige serie vouwkaarten Caroline! Wat leuk dat je de dag kunt vullen met het maken van mooie creaties.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ik vind het helemaal niet vervelend om naar je kaartjes te kijken want ze zijn allemaal even mooi! Jij benut je dag super goed zo te zien!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie serie kaartjes en ik vind dat helemaal niet vervelend om naar te kijken hoor, is gewoon genieten
    leuk dat je zoveel kan naaien en vind het ook altijd leuk om te zien wat je allemaal maakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige serie Caroline....en dat vinden wij helemaal niet erg hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende kaarten , knap hoor al die modellen..
    Heerlijk toch lekker bezig zijn.
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent, Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn allemaal erg mooi. En leuk toch al die hobby's die wij hebben, hihi.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee dat gaat niet vervelen hoor! We zijn gek op kerstkaartjes! en wat heb je er al veel gemaakt en ons nog niet laten zien! Mooie kaarten allemaal met allemaal een bijzondere vouw. Heel mooi gedaan! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaarten, Caroline, een hele reeks heb je ons te laten zien, allemaal even bijzonder gevouwen.
    En leuk, al die naaisels. Ik herken wel dat een dag te weinig uren heeft, maar moet tussendoor ook werken (en dat houdt zo op...).
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn toch dat je je dagen nu mag vullen zoals je zelf wilt Caroline. Lekker genieten hoor en wij genieten van deze mooie serie kerstkaarten. Mooi die verschillende modellen, leuk om zo bij elkaar te zien.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi allemaal.
    Nog veel succes met de stofjes. Je zal er nog wel even zoet mee zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super leuk je kaartje.
    Very sweat card.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie vouwkaarten Caroline. Leuk al die verschillende modellen, kleurtjes en plaatjes. Succes met je naaiwerk.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooi serie kaarten met al die verschillende vouwen.
    Leuk dat je nu ook zoveel tijd hebt voor je andere hobby.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke serie kerstkaarten. Leuk zo'n serie, kunnen we extra lang genieten van al dat moois.
    Leuk zulke hobby's. Tijd om te vervelen is er niet bij!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jonge wat ben jij toch een bezig bijtje Caroline.
    Stuk voor stuk mooie kaarten in leuke modellen en dan al je leuke genaaide dingen, knap hoor dat je dat allemaal kan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vervelen doe je mij niet, mooie serie kaarten heb je gemaakt en leuk hoor al je naaiwerk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk dat je zoveel leuke dingen aan het maken bent! En niet hoeft te denken: over een uurtje
    online overleg....Lekker vrijheid blijheid.
    Je kaarten zijn supermooi allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige serie kaarten verveelt nooit hoor, die mag je wat mij betreft altijd laten zien.
    Succes gewenst met alle dingen die je nog wil afmaken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline