Pagina's

zondag 5 november 2023

46 jaar getrouwd

 Hallo allemaal,

Mijn schoonzus en zwager waren 28 oktober 46 jaar getrouwd. Toen vierden we het 12,5 jaar huwelijksfeest van hun zoon maar zij kregen natuurlijk ook een kaartje. Een leuk model wat ik bij Nicolette zag staan. Het papier is van Maja en plaatje van Syta. De tekst is van MD.



Morgen gaan Nicolette en ik weer een midweekje weg. We duiken weer onder om kerstkaartjes te maken. Ik heb er zo'n zin in! We hebben dit keer een 8 persoonshuisje dus een lekkere grote tafel en genoeg ruimte om onze zooi uit te stallen haha

Fijne dag!


 


16 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart, dit model is leuk om te maken he?
    En ik heb er ook zo zin in.
    Tot morgen.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi vouwkaartje met het leuke dp en leuke plaatje
    veel plezier op jullie midweekje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een leuk model kaart Caroline en een taart bij zo'n gelegenheid is altijd goed!
    Ik vind spinnen ook vreselijk maar heb wel geleerd in de afgelopen jaren om ze met angst en beven binnen te verwijderen ... hoe? ... dat zal ik hier maar niet zeggen, haha
    Hele fijne knutselweek met Nicolette en succes met de knutselspullen verhuizing, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart!
    Leuk model ook. Heel veel plezier samen! Ben benieuwd naar jullie creaties.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo wat gezellig, mag ik op visite komen hihi. Je hebt een heel leuk model kaart gemaakt en ook de uitwerking is mooi gedaan Caroline. Heel veel plezier samen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo wat gezellig, mag ik op visite komen hihi. Je hebt een mooi model kaart gemaakt en ook de uitwerking is leuk gedaan Caroline. Veel plezier samen.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en leuk model! Veel knutselplezier samen deze week. Lekker groot huisje, zal een mooie zooi worden, haha! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke taart en leuk model! Veel plezier en creativiteit samen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Caroline.
    Leuk modelletje.
    Veel knutsel plezier samen
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Caroline...leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart maakte je weer Caroline, leuk model!
    Veel plezier op jullie onderduikadres haha.
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf modelletje en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
    Oh, wat ben ik weer jaloers.....maar ik wens jullie wel heel veel plezier samen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart heb je voor dit jubileum gemaakt. Een leuk modelletje. Veel plezier met jullie midweekje knutselen. Dat ga ik komende week ook doen met 5 vriendinnen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk modelletje en je bewerkte hem super Caroline!
    Oooo gezellig,heel veel plezier ….ik verheug me nu al op de foto’s 🥳

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje met dit model.
    Veel creativiteit gewenst met je zus.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline