Pagina's

donderdag 2 november 2023

Kerstkaartje week 44

 Hoi allemaal

Helaas is het me niet gelukt om een kaartje te maken ter gedachtenis aan Rosina dus een kaartje uit de voorraad met papier en tekst van MD. Plaatje is van Daantje en de kerstboom is van Ali. Wantjes en muts zijn van Card Deco

Helaas lukt het me nog steeds niet om overal te reageren. Dan zegt blogger: kan reactie niet publiceren, plaats het later opnieuw. Dan wacht ik even een paar minuutjes en probeer het nog een keer en soms lukt het en soms niet. Zo balen! Dit maakt het er allemaal niet leuker op!

Fijne dag!




13 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart in deze winterse kleuren, en leuke details! Bij mij is je reactie wel gelukt! Ik merk ook dat er weer meer in de spam zit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Caroline als eerbetoon aan Rosina.
    Dat probleem heb ik ook met blogger
    Echt vervelend.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een mooie kerstkaart in de traditionele kerdtkleuren. Leuke afwerking. Blogger is soms heel vervelend..begrijp dat het niet leuk is… succes ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart Caroline.
    Soms doet blogger zo raar, jammer.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi met dit sfeervolle plaatje erop !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kerstkaart met leuk plaatje en fijne afwerking.
    Het is te merken aan het aantal reactie die veel minder zijn dan anders, maar tot hiertoe heb ik nog geen last gehad bij het reageren.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blogger doet soms inderdaad raar.
    Maar gelukkig heb je wel een leuk kaartje kunnen plaatsen Caroline.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje in de traditionele kerstkleuren en mooie details.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij mij is het hetzelfde met reageren…heel vervelend!
    Jouw kaartje is heel mooi gemaakt met de leuke kerstboom!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele gezellige kaart heb je gemaakt Caroline, ziet er leuk uit in deze traditionele kleuren. Ik hou daar wel van. 🙂 Je hebt voor jullie dochter ook een erg mooie en toepasselijke kaart gemaakt, nog gefeliciteerd met haar verjaardag.
    Goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je gebruikte weer een heel mooi plaatje en alles past perfect, net als je mooie kleuren Caroline.
    Waardeloos dat het reageren niet goed gaat, zit al zoveel tijd in bah xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline