Pagina's

dinsdag 14 november 2023

Lisanne is jarig

 Hoi allemaal,

Wat hebben Nicolette en ik het weer gezellig gehad verleden week. Even een midweekje onderduiken in een vakantiehuisje, tussendoor even zwemmen om nieuwe inspiratie op te doen en weer verder met kerstkaarten maken. Ik heb er 23 kunnen maken. haha we begonnen al voor 10 uur en gingen echt door tot 10 uur s avonds. Maar dit zijn altijd wel van die heerlijke tijden samen!

Ik moet ze allemaal nog op mijn pc zetten dus ze komen er nog wel aan. Maar vandaag een kaartje voor Lisanne die vandaag jarig. En door de dagen weg was ik dat helemaal vergeten. Sorry Lisanne. gelukkig is Lisanne niet moeilijk daarin en zelf ook een inhaalslag aan het maken dus hij gaat vandaag op de bus. Maar dat ben je gewoon langer jarig toch? Ik laat hem toch alvast zien. Plaatje, tekst en vierkante mal zijn van MD. De paddestoelen van XCut

Deze kaart doet mee bij:
4-seasonchallenge
dutchcardlovers

Straks gaan Nicolette en ik even naar een medenaaister (tante van Ed hihi) die een nieuwe naaimachine heeft gekocht. Natuurlijk zijn wij heel nieuwsgierig want er staat er eentje op mijn verlanglijstje (volgend jaar wordt ik 60 :-0 )

Fijne dag!



19 opmerkingen:

  1. Ik las het al bij je zus…superleuk hoor zo’n midweekje knutselen, heerlijk! zwembad in de buurt is ook lekker tussendoor!
    Je kaartje is erg leuk gemaakt voor Lisanne. Van harte gefeliciteerd met haar verjaardag!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had al bij Nicolette gelezen dat jullie het zo fijn hadden gehad.
    Prachtig kaartje met de gnome en de mooie paddenstoelen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een heerlijke week geweest Caroline. Een mooie felicitatie-kaart heb je gemaakt met dat leuke plaatje en die mooie paddestoelen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi met deze gnome erop !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig hebben jullie het gehad Caroline....ik las het ook al bij Nicolette....super leuk om dit samen te kunnen doen!
    Je kaartjes krijgen we vast nog wel te zien.
    Vandaag laat je ook een prachtige kaart zien....wat leuk gedaan weer!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je voor Lisanne gemaakt, met deze leuke mal en plaatje. Nu denk ik even afkicken van de hele week achter de knutseltafel.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad op jullie vakantie.
    Je kaart voor de jarige Lisanne is ook weer prachtig.
    Mooi mal heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaart in deze tinten! Wat fijn dat het zo gezellig was en veel kaartjes gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met de leuke mal en het leuke plaatje,
    gezellig hoor zo samen een midweekje er even samen tussen uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja ik zag weer gezellige foto’s van jullie samen, heerlijk!
    Dit kaartje is erg leuk, ik vind deze herkenbare mal zo mooi, ik plaatste er net ook weer een kaart mee 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh heerlijk zo'n midweekje he? En dan ook nog een heleboel kaarten gemaakt. Wat wil je nog meer? Je kaart voor Lisanne is heel leuk. Toevallig ben ik ook met dit papier aan de gang geweest vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke paddenstoelenkaart Caroline. Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart heb je gemaakt mooi ingekleurd
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is hij koddig, deze kabouter! Dankjewel voor je bijdrage aan de DCL challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi herfstkaartje met de leuke gnome!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke gnome staat er op je kaart.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dankbaar voor de inspiratie en bruikbare tips in je recente bericht.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline