Pagina's

donderdag 16 november 2023

Kerstkaartje(s) week 46

 Hoi allemaal,

 Verleden week even geen kerstkaartje maar deze week ben ik er weer. Een van de kaartjes die ik verleden week heb gemaakt. Card in a box stond nog op mijn lijstje en Nicolette heeft uitgelegd hoe het moest. Het begon met mopperen en verkeerde delen afknippen haha maar uiteindelijk gelukt en heb ik er zelfs nog eentje gemaakt. De 1e is met papier van Craft o clock, mijn favoriete papier dit jaar!


***

De tweede is met papier van Reprint. De plaatjes heb ik van de labeltjes geknipt om er zo gewone plaatjes van te maken. De tekst is met mijn nieuwe mal van MD. Leuk is ie he?

Fijne dag!



15 opmerkingen:

  1. Fijn dat je dan samen bent en zo heb je er toch maar mooi 2 beeldige cards in a box van weten te maken! Ik heb er een stans van en heb hem pas 1x gebruikt 🙄.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig samen knutselen.
    Je maakte mooie kaart in box.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creaties Caroline....dit papier is inderdaad heel mooi!
    Fijn dat je dit ook weer van je zus kon leren....dat is toch leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke boxkaarten heb je gemaakt Caroline.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt er veel werk in gestoken, maar heel mooi resultaat.
    This is fabulous.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    Girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie boxkaarten.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie box in a card kaarten. Ik heb me er ook nog nooit aan durven wagen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel goed gedaan. Nicolette heeft je goede uitleg gegeven.
    Het is heel mooi geworden met dat prachtig DP.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie box kaarten en als je eenmaal weet hoe het moet, is het niet moeilijk toch!?
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super leuk geworden. Vind het papier dat je gebruikt hebt ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ja zo leuk! Ik heb ze nu zo vaak gemaakt dat ik het wel uit mijn hoofd weet. Dat is natuurlijk met alles zo! Maar jouw card in a boxes zijn heel erg leuk en dat papier is zeker mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke box-kaartjes met die vrolijke papiertjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk zijn ze geworden. Het koste wel wat moeite, maar dan heb je ook wat, haha.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn beide erg leuk geworden, knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline