Pagina's

vrijdag 12 augustus 2016

Kerstkoetje

Hallo allemaal,

Wat ik zo leuk vind aan het bloggen is dat je bij elkaar soms zoveel herkent. Zoals gisteren toen ik de kaart bij GerJanne zag en het papier meteen herkende. Ik ben meteen aan de slag gegaan en zag dat ik nog maar 2 velletjes van dat blok had haha. De kerstkoetjes van Yvonne's Creaties vind ik er erg leuk bij passen. Vandaag een heerlijke hobbydag met mijn zus Nicolette gehad. Samen weer lekker ideeën opdoen, lekker kletsen en lachen. Daar kan je zoveel energie van opdoen. Heerlijk!


Deze kaart doet mee bij:

creativesketchygirls - challenge 2
creativecornerchallenges - favourite color combo (red - white)
craftyhazelnutspatternedpaper - Always patterned paper
craftyhazelnutschristmaschallenge - extra challenge augustus
 
En ik zag net nog op de valreep dat ik gewonnen had met deze kaart:
 
 
Fijne dag verder!
 
 
 
 
 
 

14 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kerstkaartje Caroline....en gefeliciteerd met je prijs....leuk he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moet leuk zijn om een hobby te delen met je zus! (ik heb helaas geen zus...)
    leuk kaartje!
    fijn weekend
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was zeker erg gezellig vandaag Caroline. Je kaart heb ik al gezien en is erg leuk geworden.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Caroline gefeliciteerd met je winnende kaart. Wat een leuke kerstkaart is dit. Een hele leuke schets. En de kleuren zijn erg mooi. Prachtig papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is een hele mooie kerstkaart ...de plaatjes van yvonne blijven leuk en het papier herken ik is ook heel mooi.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is so pretty! I love the design and sweet digi! Thank you for joining us at Craft Your Passion. We would love to see you again.
    ~ Bonnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is very beautiful !
    Thank you for joining us at Craft your passion!
    Good Luck and hope to see you again.
    Fiki

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love this - so pretty. Thanks so much for joining us this time at the Craftyhazelnut's Patterned paper challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ganz super gemacht! Danke für die Teilnahme bei Creative Corner.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart en zeker met dat kerstkoetje ;-)
    Leuk dat je deelnam aan de challenge bij Creative Sketchy girls! Hopelijk zien we je volgende keer weer?

    Oohja en op mijn blog is er ook een leuke "restjes" challenge, misschien heb je ook zien om daar aan mee te doen?

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. really cute card, love the image

    thanks for taking part at Creative Corner Challenges

    Love Mel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie nu op het blog van de Creative sketch giro's dat je het papier meteen opgezocht had! Wat leuk om te lezen is dat! En dat je nog maar twee blaadjes had! Dan heb je het heel goed gebruikt. Het is een enig kaartje! Leuk plaatje ook. En gefeliciteerd!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline