Pagina's

zondag 14 augustus 2016

It's making me smile


O jee, foutje van mijn kant...... ik was gastdesigner bij crazychallenge en had mijn kaartje dus al moeten/kunnen plaatsen. Ik maar denken, wanneer kan ik mijn kaartje plaatsen. Heb hem in mijn bloglijst dus niet goed voorbij zien komen. Nou, bij deze dus mijn kaartje.
Voor deze challenge was het thema: Sunshine or smile: you have to use warm Sunny colors and/or something with a smile. Toen ik naar een plaatje zocht en deze vond schoot me meteen een herinnering in mijn gedachten van een vakantie waarbij de kinderen ongeveer 2 en 4 jaar waren. Eline, de jongste zat voorop de fiets in haar hemdje, het was warm weer. Onderweg werden we overvallen door een zomerse regenbui en daarna koelde het flink af. Omdat ze voorop zat kreeg ze het zoooo koud. Dus mijn man trok zijn shirt uit en deed dat haar aan. Natuurlijk veeeel te groot maar Eline had het lekker warm haha. Toen ik dus Milo in zijn te grote shirt hier zag moest ik daar meteen aan denken.... Dus bij mij werd het een kaartje met een SMILE.
 Ik ben nog op zoek gegaan naar de foto maar kon hem helaas niet zo snel vinden....... 

Deze kaart doet mee bij:
seizethebirthday - anything goes
creativecraftcottage - for the men/boys
cardmaniachallenges - let's party

Fijne zondag!



 

19 opmerkingen:

  1. A fabulous card . Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck Ginny DT for Creative Craft Cottage
    My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat een leuk verhaal. Ik zie zo een klein meisje in een veel te groot t-shirt voorop de fiets zitten. Grappig dat je zo maar weer iets te binnen kan schieten als je een plaatje ziet of zo. De kaart is echt heel leuk! Hier dus ook een smile!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een leuk verhaal van Eline. Zie haar zo voor me. Je kaart is echt heel leuk.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Caroline. Wat een plaatje al niet kan doen met je herinneringen..... Je kaart is prachtig. Mooie kleuren en leuk gemaakt. Je kerstkaart van hieronder is ook een leukerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. When I saw this I could not help buy chuckle. So adorable and I loved it. Thanks for playing along with us at Seize the Birthday!
    Barbara DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WoW wat een plaatje! Bedankt voor je deelname bij creative sketchy girls
    Groeten Miranda K DT - CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Caroline....en je hebt er een mooi verhaal bij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk verhaal bij je kaart Caroline. Je kaart is erg lief en leuk, mooie kleuren en uitwerking.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart hartstikke leuk Caroline, het plaatje is er héél leuk bij.
    Leuk verhaal, mooie herinnering
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje Caroline.....wat een super schattig plaatje erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very sweet card! Adorable colors and cute image.
    Thank you for joining us at Card mania challenge!
    Dess ^.^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook dit reminderkaartje van jou is prachtig hoor. En nu zien ze hem nog een keertje denk ik dan maar. Hij is heel schattig en prachtig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook dit reminderkaartje van jou is prachtig hoor. En nu zien ze hem nog een keertje denk ik dan maar. Hij is heel schattig en prachtig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card and image. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge and good luck.
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hele toffe kaart Caroline. Leuk hé zo'n herinneringen!
    Fijn dat je al voor de 2de keer deelneemt aan 'onze' challenge!
    groetjes,
    Nancy
    DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is so sweet! I have a grandson who would love it too. Thanks for playing along with us at Seize the Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Cute card! Thank you for joining us at Creative Craft Cottage. Cindy (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a gorgeous card! I really love all of the different layers and that adorable image. Thanks for playing along with us at Seize The Birthday :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk kaartje. Gezellig dat je nog een keer meedoet met de augustuschallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline