Pagina's

maandag 15 augustus 2016

Iedereen heeft zijn eigen stijl

Hallo allemaal,
 
Haha, dit keer zit ik wel op te letten hoor en kan ik mijn kaart laten zien die ik mocht maken als Gastdesigner bij crazychallenge met als thema deze keer: Happy Birthday. Geen moeilijke challenge zou ik zeggen toch? Ik heb hiervoor de sketch gebruikt van  Noor! Design
 
 
Ik heb de tekst uit het pakket met scrappapier gehaald die ik van min dochter heb gekregen. Vond het erg toepasselijk. Mode is algemeen maar stijl is persoonlijk. Dus dit keer mooie vrolijke kaplaarzen voor iemand met een eigen stijl.
 
Deze kaart doet mee bij:
 
inthepinkchallenge - anything goes
noordesignchallenge - via Facebook
seizethebirthday - anything goes
liveandlovecrafts - happy birthday
hobbyvisiondt - bloemen
 
En ik heb nog gewonnen met deze kaart:
 
 
 
Fijne dag!
 
 
 
 
 

13 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart, mooi met dat roze!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het echt is die véél mooier. De laarsjes zijn zo leuk!
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke vrolijke kaart! En schattig 3D-plaatje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart ,leuk plaatje met de laarzen en ook nog zo mooi in het roze!
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Caroline. Prachtig is je kaart geworden .mooi onze. En leuk volgens de schets. De tekst is heel leuk! Mooie vrolijke kleuren. Gefeliciteerd met je winnende kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, Caroline.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met al die laarsjes. Je kaart met Milo is super!
    Gefeliciteerd met je prijs!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Caroline,
    prachtige kaart heb je gemaakt, erg leuk plaatje en mooie papiertjes en teksten er bij, leuk dat je in de prijzen viel,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zo in het roze Caroline! Als het nu maar niet gaat regenen met al die laarsjes, hihi Maar vrolijk zijn ze zeker en je kaartje ook!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke roze kaart Caroline....en je hebt al weer een prijs gewonnen....gefeliciteerd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a pretty celebration of pinkness! So bright and happy - thanks so much for sharing with us at ITP. Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is indeed a happy card! Love all the different sentiment strips and that tag pull out! Thanks for joining the Girls and I over at Seize the Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very pretty and creative. Great coloring on those cute boots. Thanks for joining us at Seize the Birthday.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline