Pagina's

zondag 28 augustus 2016

100% schattig

Hoi,
 
Vandaag een kaartje die ik gemaakt heb met mijn nieuwe mal van Marianne Design. Deze heb ik gekocht van een bon die ik had gewonnen bij 1 van de eerste challenges waar ik aan meedeed toen ik net met mijn blog was begonnen. Vaak even kijken wat ik ervan kon kopen maar het was steeds niet naar mijn zin tot verleden week toen ik weer deze mal voorbij zag komen. Toen de knoop doorgehakt en deze besteld......
 
 
Deze kaart doet mee bij:
 
allsortschallenge - use at least 2 dies
mariannedesignkreadivas - alles geht mit MD (+ option sommer)
mariannedesigndivas - anything goes
scrapcardschallengeblog - 1x bingo: hart, paars, houten embellishment of
                                                   1x bingo: dier, embossing dry of heat (ik weet niet goed wat dit betekent), houten embellishment
scrapcardschallengeblog - anything goes
 
Fijne dag!
 
 
 
 

18 opmerkingen:

  1. 100% schattig...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief dit kaartje Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige mal heb je gekocht Caroline....en er al gelijk een hele leuke kaart mee gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt,e n de mal is ook erg mooi Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie mal. Soms is het gewoon de moeite waard om te wachten, dat blijkt wel weer!
    Mooi gemaakt.

    groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lief kaartje heel mooi deze mal groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje ...en een hele leuke mal.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Caroline ,
    wat een lief en mooi babykaartje
    heb vandaag ook een kaartje gemaakt met de rechte mooie stansmal
    moet hem nog plaatsen
    fijne avond liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb deze mal ook Caroline en hij is en blijft mooi en tijdloos, je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt,het is een super lief babykaartje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk kaartje Caroline....erg lief....

    groetjes Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi dit kaartje Caroline....zoooo mooi in die licht blauwe kleur en zeker een schitterende stans is dat...KNAP gedaan weer!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Caroline,
    leuke stans heb je gekocht,schattig plaatje en leu het embossing op de achtergrond..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart met lief plaatje. Goede keuze om deze stans te kopen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Caroline,
    Wat jij achter je mooie nieuwe stans hebt is embossing dry en wet is met embossingpoeder en verwarmd met een heattool! Als ik iets wilde weten in het begin, dan ging ik het zoeken in Google...misschien een tip voor je!
    Heel leuk dat je weer mee doet met je prachtige kaartje, bij de Scr@p-Cards Challenge!
    Groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great use of your dies and lovely creation, thanks for much for sharing your creativity with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely card. Really like the die cut frame shape. Thanks for sharing at Inspiration Destination and hope to see you again. Good luck.
    - Khushboo, DT
    http://snowflakesandlilies.blogspot.in

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Caroline
    Supermooi is je kaartje met dit lieve 3d plaatje op die mooie mal.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card, I like the design, Thank you for joining in with us this week at Allsorts, Good Luck
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline