Hoi allemaal,
Een kaartje voor een vrouw waar ik al denk ik 24 jaar voor strijk. Helaas is ze afgelopen jaar gescheiden en heeft nu een eigen woning. Een kaartje waard maar helaas onder verdrietige omstandigheden. Ik kan gelukkig nog wel voor haar blijven strijken.
Fijne dag!













