Hoi allemaal,
Bij ons in de kerk heeft een gemeentelid zijn zoon verloren. Ik heb dit kaartje voor hem en zijn vrouw gemaakt.
Fijne dag!
Hoi allemaal,
Bij ons in de kerk heeft een gemeentelid zijn zoon verloren. Ik heb dit kaartje voor hem en zijn vrouw gemaakt.
Fijne dag!
Hoi allemaal,
Onze scriba van de kerk heeft een ongeluk gehad en haar hersenschudding is helaas anders verlopen dan een gewoon herstel. Een kaartje is dan altijd goed om te sturen.
Ik heb de leuke sketch gebruikt van Cheerfulsketcheschallenge
Fijne dag!
Hoi allemaal,
Begin juni was een vriendin van mijn jarig, dit kaartje heb ik naar haar gestuurd. Ik heb materialen gebruikt van Marianne Design en Craft Emotions.
Fijne dag!
Hoi allemaal,
Gisteren was Ans jarig en ik kreeg al een berichtje dat de post gelukkig op tijd is aangekomen. Het plaatje en papier en ook de tekst is van Marianne Design.
Fijne dag!
Hoi allemaal,
Een kaartje voor mijn vriendin en haar man die naar een nieuwe woning zijn verhuisd. Van hele grote woning (2 samengevoegde gezinnen met 7 thuiswonende kinderen) naar een kleinere woning met nog 1 thuiswonende kind naar een appartement in het centrum van hun dorp. Dat verdient sowieso een kaartje die klaarligt als ze terugkomen van een vakantie.
Ik heb de nieuwe leuke sketch gebruikt van cheerfulsketcheschallenge
Fijne dag!
Hoi allemaal,
Afgelopen zaterdag was Diny jarig en ik heb dit kaartje naar haar gestuurd. Ik hoop ook dat de post al bij haar is geweest. het duur tegenwoordig zo lang....
Hoi allemaal,
Al weer 7 jaar zijn Ed en Eline getrouwd! Wat gaat het hard. Een mooi gezin met 2 gezonde lieve kinderen inmiddels. Vanmiddag gaan we voor Arie zijn verjaardag nog een Wine and Spice wandeling doen en kunnen dan meteen de trouwdag vieren. De bloemen komen nog maar het kaartje gaat mee.
Dit kaartje doet mee bij:
crealadies-challengeblog
Fijne dag!