Hoi allemaal,
Bij ons in de kerk heeft een gemeentelid zijn zoon verloren. Ik heb dit kaartje voor hem en zijn vrouw gemaakt.
Fijne dag!
Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.Ik lees ze altijd met veel plezier.Lieve groetjes Caroline
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.
Lieve groetjes Caroline