Pagina's

maandag 22 augustus 2016

Bloemenmeisje

Hallo allemaal,
 
Bedankt voor jullie lieve reacties en complimentjes op mijn vorige kaart. Ook dit keer weer een kaart met een plaatje die ik heb ingekleurd tijdens mijn vakantie in juni. Ik had toen de potloden gekregen van mijn man en daar heb ik mee zitten oefenen. Wel moeilijk is het dan om daarna passend papier erbij te zoeken voor een kaartje. Ik vond met dit papier dat er ook verder niks nodig was. Zo is het ook een CAS kaartje geworden. De bloemetjes heb ik ook in haar mandje gedaan als detail.
 
 
Deze kaart doet mee bij:
 
creachickys - bloemen en lint
allsortschallenge - fabulous florals
scrapping4funchallenges - anything goes
crazychallenge - birthday card
 
 
Fijne avond!
 
 

17 opmerkingen:

  1. Een schitterend kaartje heb je gemaakt Caroline. dank je wel voor het meedoen aan onze challenge Crea Chicky,s Challenge Blog.
    http://creachickys.blogspot.nl/

    XXX Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel lief kaartje Caroline.Mooi ingekleurd en wat die bloemetjes zo op het mandje.
    Dank je wel voor je deelname bij Crea Chicky's.
    Liefs Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi....ja het ismakkelijker om eerst een papiertje te zoeken en daarop af te stemmem met kleuren, dan denk je blauw is blauw, maar wat zijn er dan veel kleuren die er net niet bij passen hè, dat heb ik ook hoor! Zo leuk ook die bloemetjes in haar mandje en een hele mooie kaart!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het jurkje vind ik supermooi gekleurd! En wat tof met de bloemetjes in het mandje!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje is het geworden....leuk dit afdrukje, echt al een oudje. Blijft leuk om dat weer eens terug te zien. Leuk detail je bloemetjes in het mandje.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart. Leuk die bloemetjes in het mandje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje en leuk gevonden met de bloemetjes in haar mandje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje ...ook leuk hoe je de bloemetjes ook in het mandje hebt verwerkt.
    Het is inderdaad makkelijker om eerst het dp papier uit te zoeken...doe ik ook niet altkjd hoor.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk! Lief dat afdrukje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi kaartje met een schattig ingekleurd stempeltje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sweet, thanks for joining us at Allsorts, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card. Thank you for joining us at Simply Magnolia. hugs
    laurigami

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful! Thank you for sharing with us at Allsorts this challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super lieve kaart! Leuk dat je meedoet bij crea chicky,s!
    Groetjes Geertje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great card! Thanks for joining us at The Crazy Challenge. Good Luck! Hugs, Valentina DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sweet card! Love how you did the flowers in the basket. Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey
    beautiful work, wonderful Digi
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4funChallenges
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline