Pagina's

zaterdag 20 augustus 2016

In de wolken

Hoi lieve bloggers,
 
Allereerst welkom aan mijn nieuwe volger Joukje. Ik ben jou ook gaan volgen. Hoop dat we inspiratie bij elkaar op kunnen doen!
 
Vandaag een kaartje die ik weer geborduurd hebt. En met een plaatje van Yvonne's creations. Zijn zo lief. Ook heb ik mijn randmal van Marianne Design weer een keer gebruikt. Dat het twee randjes zijn is gekomen omdat ik niet wist in welke kleur ik het moest doen. Uiteindelijk alletwee gebruikt. Misschien herkennen jullie dit wel. Ik heb zo een bakje op mijn bureau staan met allemaal stansjes in allerlei kleuren. Past het ene papiertje er net niet bij dus dan nog maar een keer. En ik vind het zonde om dan het andere papiertje weg te gooien. Het komt altijd wel weer een keer van pas.....
 
 
 
Deze kaart doet mee bij:
 
creativecornerchallenges - team Jess: 3 layer card
het-hobbyjournaal - challenge juli/augustus
mariannedesigndivas - anything goes
scrapping4funchallenges - anything goes
 
Fijne dag!
 
 
 
 

16 opmerkingen:

  1. Een heel lief kaartje Caroline. Mooie randmal en mooi geborduurd.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie rand heb je gebruikt Caroline....leuke kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful shaped card love the cute image and stitching--Thank you for joining us at Crafting From The Heart
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Caroline,
    wat een enig en lief kaartje heb je gemaakt! Die randmallen zijn prachtig! Bijzondere vorm eigenlijk zo.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart Caroline, mooie geborduurde hoekjes, wat een leuke randjes, juist leuk dat je er 2 hebt gebruikt, het is een plaatje van een kaart.
    Leuk dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Caroline!
    Leuk om de rand met hartjes twee keer te gebruiken.
    Bedankt voor de mooie verjaardagskaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit mooi gedaan. Heel apart om het borduurwerk zo te verwerken!
    Lia, Dt S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous card love the image bps. Thanks for joining us at CHPPC, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Caroline
    Wat een supermooi en lief kaartje en ik vind die twee randjes juist een heel mooi effect geven, heel mooi geborduurd ook.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Caroline, wat een schat van een kaart en wat een leuk model! heel origineel, ik vind het een plaatje. Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige babykaart Caroline. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wow! What an adorable card! So much sweetness in one card. Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je wel voor het meedoen bij Marianne Design Divas met je super lieve kaartje, mooie randjes en stiksels ook, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful, love all the detail
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful :) Thanks for joining in the challenge at Scrapping4Fun and good luck.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey
    beautiful work, wonderful Digi
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4funChallenges
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline