Pagina's

donderdag 18 augustus 2016

Een 'bruine' kerst

Hallo allemaal,
 
Vandaag een kerstkaartje want het is weer donderdag. Deze keer een bruine, kan hij meteen bij een andere challenge meedoen.... Ik heb van de week een tweehands Joymal gekocht bij iemand en vond hem erg mooi hierbij om te gebruiken.
 
 
Deze kaart doet mee bij:
 
 
 
En hoe leuk! Vandaag hoorde ik dat mijn collega dit jaar meedoet aan Heel Holland Bakt. Haar naam is Annemarie. Zo leuk als er een bekende meedoet.......hoe het afloopt....dat mag ze nog niet zeggen. Denk dat ik maar even een leuke kaart voor haar ga maken...... wordt vervolgd.....
 
Fijne dag!
 
 
 
 
 

21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaart Carolien.
    Mooie kleuren en mooie opbouw.
    Gaaf hoor!!!
    Ik zat net nog even verder te kijken en ik heb heel veel moois gemist.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen witte, maar een bruine kerst :o)
    Erg mooie kaart geworden, Caroline.
    En wat leuk dat er een bekende van je mee doet aan HHB. Dan kijk je meteen heel anders, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart en je hebt een mooie mal gekocht!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart in bruin Caroline .
    De bloem vind ik prachtig en ja HHB leuk !!
    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je mal leuk en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt. En wat leuk voor je collega. Ik ga zeker kijken.
    Tot morgen,
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Caroline,
    Wat een mooie kaart! Die mal is heel mooi, ik heb hem een paar jaar geleden gewonnen. Mooi ook voor vintagekaartjes.
    En gaaf dat er een bekende meedoet bij Heel Holland Bakt. Dan ga je natuurlijk steeds kijken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie kaart en een mooie mal. De kleuren zijn prachtig en je vriendin gaan we volgen hoor!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie aankoop, mooie kaart!
    leuk voor je vriendin om aan zoiets mee te kunnen doen!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je met die prachtige mal gemaakt...mooi kleurgebruik!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kerstkaart en ook een hele leuke mal die je hebt gebruikt...Super!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig is je kaart Caroline heel leuk met de mal en weer heel mooi gemaakt. De kaart hieronder is ook weer erg leuk. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very pretty. Thanks for joining us at CrafyHazelnut's Patterned Paper Challenge.
    Margaret, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke kerstkaart Caroline!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart en mooie mal ook !!!!!
    En hoe leuk .....een collega bij heel Holland bakt !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je collega meedoet bij Heel Holland Bakt! je kaartje is heel erg mooi in deze kleuren'.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart! En die mal is ook erg mooi Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg mooie kerstkaart en wat tof dat je collega mee doen aan Heel Holland bakt ! Ik vind bakken heerlijk !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind je kerstkaart prachtig in deze kleuren Caroline.
    Ik kijk graag naar héél Holland bakt en ik hou Annemarie in de gaten hoor.Ben benieuwd hoe ze het ervan af brengt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi dit kerstkaartje Caroline...prachtig in deze sepiakleurtjes...
    en leuk dat je collegaatje medoet met "heel holland bakt".Ook ik ga er speciaal naar kijken nu...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kerstkaart in prachtige tinten, prachtig! Heel Holland bakt is een leuk programma, ik ga weer kijken! Wat grappig dat er een bekende van je meedoet, lijkt me nog leuker om het te volgen. En gezellig dat je meedoet met onze wekelijkse uitdaging bij 52 Weeks to Christmas, dankjewel!
    grtz. Colien (DT 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline