Pagina's

woensdag 24 januari 2024

Van ruilen komt huilen

 Hoi allemaal,

Ik heb pas deze mal van MD gekocht en heb er al een aantal kaartjes mee gemaakt. Toen zag ik dat je met dit model ook andere kaartjes kon maken. Het idee vond ik op pinterest. Ik heb papier gebruikt van Craft o clock. De teksten zijn van Craft emotions en MD.


Van ruilen komt huilen haha dat zeiden we vroeger. Maar in dit geval was het een beetje teleurstellend wat ik kreeg in mijn  surprisepakket. Blij opende ik het pakket en zag er maar 3 stofjes in die ik wel kon gebruiken. Van de rest kan ik echt niks mee maar ja dat is het risico. Ik denk dat de verzender ook graag de lapjes weg wilde hebben haha. Toch vond ik het leuk om mee te doen en doe dat de volgende keer zeker weer!

 Fijne dag!



 

 

12 opmerkingen:

  1. Dit is een heel leuk model met deze mal. Ik zal dit ook eens gaan proberen.. maar zit nu even in een andere flow. Inderdaad dat is het risico als je ongezien iets ruilt… Gelukkig zaten er ook nog stofjes bij die je gied kan gebruiken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart, Caroline.
    En wat jammer dat het ruilpakketje toch wat tegenviel, gelukkig zat er nog iets bij wat je wel kon gebruiken. Is er geen swaphost die zoiets in de gaten houdt of waar je het kunt melden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart heb je gecreëerd, echt top! Die stans is ook wel heel mooi, ik zie hem vaak voorbij komen!
    Jammer van de ruilactie…is ook een beetje het risico maar gelukkig kun je er wel iets van gebruiken!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de mooie mal en mooie plaatje
    gelukkig kon je nog wat gebruiken uit het pakket
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf idee om de mal op deze manier te gebruiken. Het is een prachtige kaart geworden.
    Jammer dat de ruilactie niet helemaal naar je zin heeft uitgepakt. Volgende keer beter.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart, en een leuk idee om de mal op deze manier te gebruiken. Jammer dat het ruilen niet helemaal was wat je ervan verwacht had. Maar alleen de spanning is ook al leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat je ruilpakket niet zo leuk was als je gewild had, maar gelukkig kon je wel een paar lapjes gebruiken. Mooie kaart heb je gemaakt, ik zag dat idee ook op Pinterest en heb 2 kerstkaarten op deze manier gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi om deze mal zo te gebruiken, jammer hoor van je surprise pakket maar wel leuk om te doen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaart is het! En ja, dat is het risico....je kunt deze lapjes die je minder mooi vindt natuurlijk de volgende keer doorgeven, toch? Misschien vindt een andere het juiste wel bruikbaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé zo zag ik hem nog niet eerder voorbij komen,ook erg leuk Caroline.
    Wat jammer,hopelijk volgende keer meer naar je zin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi je kaart, jammer van je stoffenpakket ruil.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk gedaan zo met die mal. En inderdaad volgende keer beter, gelukkig smaakte de dropjes wel, haha.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline