Pagina's

vrijdag 19 januari 2024

34 jaar getrouwd

 Hoi allemaal,

Vandaag zijn Nicolette en haar man Michel 34 jaar getrouwd. Ik heb een kaartje gemaakt met mijn nieuwe mal van MD.
Papier en het plaatje zijn van MD. De tekst Liefde is.... is een nieuwe stempel van SL. De tekst gefelciteerd is van Craft emotions


Deze kaart doet mee bij:
creationsinpink

Leuk feitje: toen Nicolette en Michel 34 jaar geleden trouwden bleek ik in verwachting te zijn van Lianne. Ik wist het een paar dag later.....
Hier hebben jullie niks aan maar voor mij is dat een bijzonder feitje hihi

 Fijne dag! 



16 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart boor je zus! Dat zijn mooie herinneringen, vergeet je nooit meer!

    Creatieve groetjes
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die mal is echt super. En leuke kaart heb je voor je zus gemaakt.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje voor Nicolette en haar man met je nieuwe mal
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow…wat een beauty heb je gemaakt met deze prachtige mal (welk merk is dat?)
    Leuk feitje voor jou, dit blijft altijd hangen haha.
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart met deze mooie mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie en romantische kaart, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje heb je gemaakt Caroline. Je Kerstkaart hieronder is ook erg mooi. En een bijzondere herinnering inderdaad! 🥰
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart met die mooie nieuwe mal en die bijpassende plaatjes zijn ook super mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zulke feitjes maken zo'n dag nog meer bijzonder.
    Super leuke kaart voor Nicolette en Michel.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige, romantische kaart voor Nicolette en Michel. Voor jou een dubbel speciale dag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart voor Nicolette en Michel.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt voor Nicolette en Michel Caroline. Mooie mal heb je ook gebruikt.
    Nou hier precies zo...... ik was in verwachtig van ons Sandra op de bruiloft van mijn broer. Ook ik wist het pas een paar dagen later;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart voor Nicolette en haar man. Dat speciale weetje vergeet je inderdaad nooit meer! Hihi, ik heb net pas ontdekt dat je vaasje op kop lag! Dom, dom. Ik snapte je reactie niet.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart. Hij staat hier op de kast.
    Dankjewel.
    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een ontzettend lief en romantisch kaartje voor Nicolette en Michel en dit feitje blijft jouw altijd bij en zo onthoud je ook exact de trouwdatum van je zus 💖

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline