Pagina's

dinsdag 2 januari 2024

In Loving memory

 Hoi allemaal,

 Ik had in november nieuw papier van Sl gekocht: in loving memory. Prachtig papier in mooie blauw,grijzige bruine tinten met mooie bloemen. Had er meteen een kaartje mee gemaakt maar nog niet laten zien. Ik heb er een plaatje bij gezocht van Gerda zodat ik dit ook naar haar kon sturen voor in de winkel als voorbeeld. De randmal is van Noor!Design. De basiskaart is een favoriet van mij zoals jullie inmiddels misschien wel weten en is van DDBD.

Fijne dag!



 



9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en heel mooi papier Caroline!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi, de beste wensen voir het nieuwe jaar gewenst! Wat een beauty is dit Caroline, prachtig gemaakt en het papier is idd schitterend!
    Mooi model kaart is dit!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel mooi! Leuk model en een prachtig plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Caroline.
    Mooi modelletje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het leuke model en het mooie design papier en plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldige kaart. Zeer mooi. En das idd heel mooi papier en een leuk modelletje.
    Very nice card.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi Caroline. Ik heb idd ook weleens iets met dit mooie modelletje van je ontvangen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart Caroline.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline