Pagina's

donderdag 4 januari 2024

Kerstkaartje week 1 en wat naaicreaties

 Hoi allemaal,

Een nieuw jaar, nieuwe kansen en weer een nieuwe kerstdonderdagen. Mijn 1e kerstkaartje is er wel eentje van vorig jaar want de mood voor kerstkaarten is weer even ver te zoeken hoor!
Het papier en plaatje zijn van MD, tekst van Leane de Graaf. De takjes zijn ook van MD en de randmal is van Noor!Design.

Deze kaart doet mee bij:
52weekstochristmas

Afgelopen decembermaand heb ik lekker zitten naaien voor mezelf, Arie, de meisjes en de stoffenwinkel. Er lagen nog wat bestellingen te wachten dus in het nieuwe jaar weer met frisse zin aan de slag. En wat ik zo leuk vind is dat mensen mij nog steeds weten te vinden voor kinderkleertjes. Heerlijk om zo je hobby's te kunnen uitoefenen!

Misschien vinden jullie het leuk om te zien wat ik zoal  heb gemaakt in december? 2 kerstrokjes voor de meisjes, een overhemd en sweater voor Arie en 2 blouses en 1 sweater voor mezelf.


En waar ik heel trots op ben is mijn jas die ik het najaar heb gemaakt.


 Fijne dag!




21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart laat je vandaag zien. Mooi die hulstrandjes aan de zijkanten.
    Prachtige kleding heb je gemaakt. En die jas is echt super mooi!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Caroline.
    Wat een prachtige kleding heb je gemaakt voor jullie.
    Knap gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kerstkaart en wat een leuke kledig heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kerstkaart. Je hebt erg mooie kleding gemaakt. De jas ziet er heel mooi uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart met dit plaatje en de leuke hulstranden. Je kleding ziet er top uit! Daar mag je zeker trots op zijn! Lekker doorgaan in 2024!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig gedaan, En je kleding is tof gedaan. Ik ben momenteel een trui aan het breien. Die is ook bijna klaar.
    this is so nice.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat super knap dat je al die kledingstukken zelf kan maken vooral die jas, echt heel mooi en netjes gemaakt! Ik heb de foto's even goed bekeken.
    Je kaart is ook mooi trouwens!
    De beste wensen voor 2024 en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart en je kleding ziet er allemaal zo leuk uit.
    Tot morgen,
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi papier heb je gekozen bij het leuke plaatje en de randjes erbij zijn ook leuk.
    Ik zag de kleding al op IG voorbij komen, je hebt goed je best gedaan,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie, sfeervolle kerstkaart Caroline.
    Prachtige kleding heb je gemaakt voor je gezin en jezelf.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje.
    Je mooie kleding had ik al op Insta voorbij zien komen, maar het is geen straf om ze hier nog eens te kunnen bewonderen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kerstkaart waarbij je alles mooi op elkaar af hebt gestemd Caroline maar ik heb nog meer bewondering voor de prachtige kleding die je gemaakt hebt, wauw wat knap. Echt superleuk.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en natuurlijk ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kerstkaart maar de kleding die je gemaakt hebt vind ik schitterend en daar mag je ook best heel trots op zijn. Ik heb vroeger voor mijn dochters ook veel kleding gemaakt,maar doe dit al lang niet meer, maar vond het altijd erg leuk om te doen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat knap alle kleding die je gemaakt hebt en wat leuk dat ze je weten te vinden voor kinderkleding. Mooi kaartje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook al is je kaart van vorig jaar.... het is een beauty! Snap heel goed dat je de kerstmood ff kwijt bent..... ik heb de kerstmood het hele jaar niet gehad 🙈.

    Graag wil ik je bedanken voor je schitterende kaarten die ik ontvangen heb voor mijn verjaardag en voor kerst!

    Sommige creaties had ik al op instragram gezien; ik blijf het fantastisch vinden wat jij allemaal met je naaimachine kunt! Terecht dat je supertrots bent op je jas. Toch vind ik de rokjes voor de meisjes óók héél leuk. Zie ze er zo al in lopen 🥰.

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie kerstkaart, leuk die randjes er langs. Maar wat heb je mooie kleding gemaakt!!!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kerstkaart, Caroline. Die hulst is prachtig er zo langs.
    En wat een mooie naaiwerkstukken maakte je, knap hoor! Mijn moeder kon dat ook zo goed. Ik ben helaas minder handig.
    De beste wensen voor 2024 en bedankt voor je deelname aan 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooi kaartje met het geruite design papier en het mooie plaatje, meid wat heb je mooie kleding gemaakt leuk om te zien hoe je het showt je jas vind ik prachtig
    grotjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kerstkaartje !
    Waw Caroline, wat heb je veel mooie kledingstukken gemaakt! Mag je fier op zijn.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi kaartje hoor, maak toch niet uit dat hij van afgelopen jaar is?
    En wat gaaf al die naaiprojectjes! Super ziet het er allemaal uit. En die jas!
    Helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline