Pagina's

maandag 22 januari 2024

Kaartjes bij de stoffenswap

 Hoi allemaal,

Zoals jullie weten naai ik ook veel en heb inmiddels zon grote voorraad (16 dozen en 1 plank afgeladen vol) dat er soms geruimd moet worden. Nu heb ik voor de 2e keer meegedaan aan een stoffenswap. Je ruilt dus met iemand stofjes. Jij geeft aan iemand en je ontvangt van een ander. Een ketting dus.
Ik had me opgegeven voor 2 categorieën, de meisjesswap en de surpriseswap.  Maar er staat wel wat tegenover: je krijgt natuurlijk ook weer retour! haha daar ging mijn streven naar opruimen. Ik heb mijn 1e pakket al ontvangen (meisjespakket) en daar zaten 3 mooie lappen in. Ik wacht nu nog op het surprisepakket. Maar het was wel even lekker om door de voorraad heen te gaan. Veel restjes waar ikzelf echt niks meer mee kon maar ging naar iemand die ook kleine popjes en doekjes e.d. maakt dus zij was er heeeeel blij mee.

Bij de pakketten moest je ook een persoonlijk kaartje doen. Ik heb deze gemaakt voor de ontvangers.


Deze kaart doet mee bij:
knutselsenkadootjes F van fournituren

Beide kaartjes zijn gemaakt met papier van Reprint. Plaatjes van Syta. Verder diverse merken voor teksten en accessoires.

Nu nog wachten op mijn 2e pakket. Ik ga alvast bij de voordeur liggen haha. Het lijkt net sinterklaas hoor dat wachten en uitpakken!

Fijne dag!



16 opmerkingen:

  1. Leuk idee zo`n swap, en de kaartjes zijn prachtig om er bij te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaarten Caroline.
    Leuke accessoires erbij.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Versturen en terugontvangen, dat is het probleem met een swap. Je komt n iet echt van je spulletjes af. Maar weer iets terugkrijgen is ook weer heel leuk.
    De bijbehorende kaarten zijn heel passend en mooi! Zulke fraaie zul jij er niet bij ontvangen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee zo'n stoffenswap. En de kaartjes die je erbij gedaan hebt zien er super gaaf uit. Dat is een extra mooie verrassing voor de dames van de swap! (of zijn het niet alleen maar dames die daar aan meedoen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super joch. Mag je heel blij om zijn ,met zo’n mooie creatie. Leuk die stoffenswap. Zo blijf je wel lekker bezig, natuurlijk.
    Briljant card, very classy
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe leuk is dit nu weer een stoffen swap! Gezellig hoor zo'n uitwisseling van stoffen! Je hebt mooie toepasselijke kaartjes gemaakt!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt hele gave, toepasselijke kaarten gemaakt Caroline, voor deze gelegenheid. Mooi DP ook!
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is weer eens wat anders, een stoffenswap! Leuk idee! Je hebt ook een paar prachtige passende kaarten gemaakt voor de swap dames!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaartjes voor de ontvangers van de stofjes swap is weer eens wat anders
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is wel een goed idee zo'n stoffenswap, dan krijg je ook eens wat andere stofjes. Je maakte er mooie kaartjes bij. De Action is gevaarlijk dichtbij maar ook Boekenvoordeel zit aan de overkant van de straat haha..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om te zien wat je dan gaat ontvangen, misschien stofjes die je zelf nooit zou kopen…
    Je kaartjes zijn super, de ontvangsters zullen blij verrast zijn als ze deze zien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk is dat zeg zo’n swap en je kaartjes erbij zijn supermooi, erg leuk gedaan!
    Leuk ook om weer met nieuwe stofjes aan de gang te kunnen gaan!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah dat is ook leuk, zo'n stoffen swap! En je kaarten voor erbij zijn geweldig! Dat zullen de ontvangers natuurlijk dubbel en dwars waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn alle 2 zo leuk!
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om onderling stoffen te ruilen. En je hebt er werkelijk super leuke kaarten voor gemaakt, heel toepasselijk . Spannend hoor dat wachten op het 2e pakket.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze F - Challenge. Bedankt voor je deelname .

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline