Pagina's

zondag 7 januari 2024

GD bij Cheerful

 Hoi allemaal,

Ik had laatst gewonnen bij  cheerfulsketcheschallenge met het kaartje voor Trijntje en daarom mocht ik deze maand GD zijn. Het is een hele leuk toegankelijke sketch. Papier is al heel oud en is vanVictoria and Albert, mooie bloemenprintjes. Deze paste mooi bij het plaatje van MD die gemat is op een mal van Crealies. De tekst is van Leane de Graaf.


Deze kaart doet mee bij:
knutselsenkadootjes (F van fijne verjaardag)

En deze maand had ik weer gewonnen bij Cheerful met dit kaartje, zo leuk!


 Fijne dag!



11 opmerkingen:

  1. wat een mooi gastdesignerkaartje met het mooie papier en plaatje
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart in mooie kleuren…leuk papier al is het oud!
    Gefeliciteerd met je toppertjes!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaart en gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Caroline.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je GD bij ons wilde zijn, Caroline. En zo te lezen zit je zo onderhand vast in het team...lol. Je hebt weer een mooie kaart gemaakt. En beterder vind ik een goed nederlands woord hoor!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Caroline, mooi die grote strik erop, gefeliciteerd ook met je winnende kaart
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje als GD'er. En grappig dat ik ook won en ook met de vorige! Vergeten op mijn blog te zetten, maar dat kan natuurlijk nog.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw GD kaartje is ook erg mooi,prachtige blikvanger ook die grote strik Caroline én je mag weer aan de bak…tja moet je maar niet zo’n mooie kaartjes maken 🤪

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooi kaart Caroline.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaartjes heb je gemaakt, top GD ben je
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline