Pagina's

vrijdag 16 april 2021

Verjaardags- en jubileumkaartjes

 Hoi allemaal,

Ik heb 2 dagen op Evi gepast en mag ik zeggen dat ik moe ben? haha wat merk je dat als je ouder wordt! Evi en Eline zijn ook blijven slapen omdat Ed voor zijn werk een paar dagen weg was. Dus van 's morgens vroeg tot 's avonds op Evi gepast en in dit geval een zieke Evi. Al heel de week verkouden en dus kon ze ook niet naar de opvang. Maar toch was het tussen het snotteren door wel genieten van haar! Nu zijn ze weer naar huis en laat ik even wat kaartjes zien. En dan.......voetjes op de bank!

De 1e is voor mijn achternichtje die woensdag jarig was

 
Deze kaart doet mee bij:
craftrocketchallenges

*** 

Het tweede kaartje is voor de man van een echtpaar waar ik al ruim 15 jaar wekelijks voor strijk en die morgen jarig is.


Dezer kaart doet mee bij:
carabbiemomentsofcraft

*** 

Dit kaartje is voor een echtpaar uit de kerk wat pas 50 jaar getrouwd was

Deze kaart doet mee bij:
alphabetchallengeblog

*** 

En de laatste voor een kennis uit de kerk is pas 50 is geworden

Deze kaart doet mee bij:
scrapping4funchallenges

Fijne avond!



17 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je moe bent. Nu lekker genieten van je vrije avond.
    Je kaarten zijn weer erg mooi geworden.
    Liefs en tot morgen, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken dat gevoel.....niet moe zolang je bezig bent met je kleinkind, maar zodra de rust komt.....dan slaat de vermoeidheid toe.
    Toch laat je hier nog een 4-tal MOOIE kaartjes zien.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat is niet verwonderlijk dat je voelt dat je in touw bent geweest. Je bent het ok niet meer gewend natuurlijk.
    Je kaartjes zijn stuk voor stuk weer heel mooi. Had je die nog of heb je ze tussen de bedrijven door gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes heb je gemaakt.
    Stuk voor stuk prachtig gemaakt.
    Jaja kindjes oppassen kan wel vermoeiend zijn, maar het blijft wel leuk om te doen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Caroline ze zijn stuk voor stuk even mooi je kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoor het mijn moeder nóg zeggen als ze op mijn nicht had gepast, genoten maar versleten hihi..helaas kan ik er niet over meepraten maar herken het wel. nu maar even bijkomen Caroline.
    Je kaarten zijn allemaal even mooi!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het fijne van een kleindochter is, dat ze na een tijdje weer naar huis gaat... eerst lekker genieten, maar daarna moe en voldaan op de bank. Of naar de hobbykamer haha, mooie serie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan me goed voorstellen dat je moe was. Als ik zie wat er allemaal uit jouw handen komt! Wat een prachtige serie kaarten. En dan al 15 jaar strijken voor anderen? Toe maar, het kan niet op bij jou!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaartje met al de leuke kleuren en details nu lekker uitrusten van het oppassen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan me goed voorstellen dat je moe bent maar denk dat je ook wel genoten hebt van de kleine meid.
    Je hebt een supermooie serie kaartjes die je ons weer laat zien.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maar even bij komen van het oppassen... . je hebt weer hele mooie kaarten gemaakt. . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zijn intensieve dagen als je moet oppassen en zeker als ze ziek is..
    Heel mooi rijtje kaarten heb je weer gemaakt,
    Groetejs,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card. So glad you shard over at Alphabet challenge. your other cards are wonderful too.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel herkenbaar dit Caroline ;)
    Hopelijk is ze snel van die vervelende verkoudheid af.
    Wat een prachtige kaarten maakte je,je hebt veel mensen verrast.
    Fijne maandag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. These are all lovely. Your anniversary card is so beautiful. Thanks for joining us at The Alphabet Challenge. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful Birthday card! Love the image!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline