Pagina's

zaterdag 10 april 2021

Veel verjaardagen in april

 Hoi allemaal,

Vandaag is de vriendin van onze neef Martijn (zoon van Nicolette) jarig en dit kaartje is al bij haar aangekomen en viel in de smaak. Omdat ze van lezen houdt heb ik de DDBD mal weer een keer gebruikt, een toepasselijk plaatje van Daantje erbij en ze kan heerlijk relaxen. Het papier is van maja Design, de JIJ stans van Marianne Design en het cocktailglas van Ali.


Deze kaart doet mee bij:
abitmoretimetocraft
audsentimentschallengeblog
  craftyfriendschallengeblog
craftysentiments
scrapping4funchallenges  

Morgen is mijn tante jarig die 80 wordt. Ze appte donderdag al dat de kaart binnen was en een ere plekje kreeg. Hij viel erg in de smaak. Wel leuk om te vertellen dat zij ook erg creatief is, patchwork, breien maar ook kaarten maken. Wij ontvangen dus ook altijd een kaart van haar en dit zijn altijd leuke moderne kaarten! Ze is heel erg op de hoogte van alle nieuwe materialen. Ik heb een mal van Decotime gebruikt, plaatje van Gerda mooi papier van Maja Design, de randmal van Noor!Design en de teksten van Leane de Graaf. De letters 80 heb ik gestanst met een mal van Marianne Design.

Deze kaart doet mee bij:
alphabetchallengeblog
abitmoretimetocraftextra 
aperfecttimetocraft
crafterscastle
cardsgalorechallenges  

***

Ook een andere neef van me is jarig en heeft deze kaart ontvangen. Ik wilde perse de happy birthday mal hebben maar wat heb ik zitten tobben haha. Alles is door mijn handen geweest. Uiteindelijk is het dit geworden nav het reizen wat hij graag met zijn vriendin doet. De basismal is van Decotime, fototoestel van MD en het papier van Noor!Design.

Deze kaart doet mee bij:
cardz4guyz (New die:happy birthday)
craftinghappinesschallenges
craftycatzweeklychallenge
cutecardthursday 

Fijne dag!


33 opmerkingen:

  1. Great shapes and lovely cards thanks for sharing in our Crafty catz challenge #546- Anything Goes - DT/ GDT Call

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig Caroline, 3 heel leuke kaarten met een persoonlijke touch!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent een bezig bijtje geweest alle drie hele mooie persoonlijke kaarten Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat kunnen we het onszelf toch moeilijk maken met die gepersonaliseerde kaarten, hè? Maar uiteindelijk mag je weer trots zijn omdat het gelukt is. Ze zijn stuk voor stuk prachtig geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent weer flink aan de knutsel geweest Caroline.
    Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your new happy birthday die...perfect for masculine cards. Thanks for playing along with our "new to your stash" challenge over at Cardz 4 Guyz!! FYI...your other 2 cards are awesome as well!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alle drie hele leuke kaarten maar de bovenste voor iemand die van lezen houdt vind ik echt erg goed bedacht!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A lovely selection of beautifully designed cards- thanks for linking up to our challenge at Crafty Catz this week.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee mooie kaarten . Heb die mal van het boek ook maar weet niet hoe ik dat mooi krijg.
    De tweede kaart zijn ook echt mijn kleurtjes vind de kaart prachtig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt de vaart erin zeg. Ze zijn alledrie echt prachtig. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dan heb je hetzelfde probleem als ik met de HB mal, ik vind het ook lastig om er iets mee te maken, het is je prima gelukt en je andere kaarten zijn ook top,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stuk voor stuk heb je hele mooie persoonlijke kaarten gemaakt Caroline en je happy birthday stans is wel heel gaaf!!! Fijn weekend verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie serie persoonlijke kaarten Caroline.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allemaal hele leuke kaartjes Caroline.
    Ze zijn super gaaf gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten en zo goed passend bij de jarigen. Mooi gedaan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het alle 3 prachtige kaartjes geworden. Dat gestoei met een stans herken ik helemaal. Momenteel lukt het mij helemaal niet meer om een kaart te maken. Ik ga regelmatig naar mijn kamertje en probeer weer iets te maken, maar het blijft dan weer onafgemaakt liggen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alle drie je kaarten zijn prachtig en heel verschillend geworden! Ik vind het ook leuk om een persoonlijke kaart te maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaarten Caroline! Ze zijn alle drie zo anders. Die voor je neef vind ik echt geweldig!
    En dank je voor je antwoord. We hebben hier twee weken voor de 1e lockdown en nieuwe stoffen winkel gekregen. Ik hoop dat ze het redt! Ik ben 1 keer wezen kijken toen de winkels weer open gingen en zo mooi allemaal! Via internet bestellen blijf ik een beetje eng vinden. Kleuren kunnen tegenvallen... of het materiaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 3 beauty’s Caroline...supermooi! Je bent druk geweest! Mijn handen kriebelen ook weer hoor maar naar mn kamer gaan is nog best een dingetje als je niet goed uit de voeten kunt met 2 krukken en opstaan uit een stoel is nog best lastig! Ik heb de HB-stans ook en vind hem prachtig! Je kaart ermee is gaaf hoor! Je tante boft met zo’n beauty en het boek is top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Caroline,
    Ik heb net mijn kaartje opnieuw gelinkt bij jullie en nu is het goed hoor.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke verjaardagskaarten heb je gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful creations as always. Cute! Thanks for joining the fun at Crafting Happiness Challenges this week.
    :) Janis
    PauseDreamEnjoy.blogspot.com (blog)
    CraftingHappinessChallenges.blogspot.com (Owner & Design Team)
    LetsCreateChallenges.blogspot.com (design team)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful Birthday card!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaart voor Vera is erg leuk geworden. Ook die van tante Corrie is erg mooi. En je hb kaart is ook erg leuk, gewoon even het geduld er voor hebben om er een kaart mee te maken.
    Liefs Nicolette]

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit zijn weer een serie schitterende verjaardagskaarten Caroline...
    Voor ieder aangepast aan zijn eigen interesses, leuk! Een mooi boek voor de schoondochter van Nicolette, de leuke kaart voor jullie creatieve tante en dan de laatste met de mooie verjaardagsstans...super resultaat hoor. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lovely cards. Thank you for joining us at The Alphabet Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. A fabulous card. Thanks for sharing with us at Cardz 4 Guyz. Caz. DT

    BeantwoordenVerwijderen
  29. A beautiful card. Thanks for joining us at Alphabet Challenges. Caz. DT

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gorgeous work! I love the book shape!


    Thank you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lovely creations! Thank you for joining us at Crafter’s Castle! Hope to see you again! Hugs! 🏰 Mynn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wonderful cards - all so unique.
    Thank you so much for entering our challenge at Crafter's Castle this month....good luck :)
    Keep crafting!
    Lj xx
    DT
    Crafter's Castle
    crafterscastle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline