Pagina's

donderdag 15 april 2021

Girlz Creative Crafts # 12 Mannenkaart

 Hoi allemaal,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Girlz Creative Crafts en deze maand vragen we een mannenkaart. Ik heb dit kaartjes als voorbeeld gemaakt. De basis is een DDBD mal, plaatje van Syta, papier van Maja en de vierkante rastermal heb ik van Nicolette geleend.

Nog even de regels van dit challenge blog.
We werken met plaatjes, foto's, 3d plaatjes. Dan maak je kans om
te winnen of in de top 3 te komen. Gebruik je een digi, dan doe je alleen 
voor de fun mee.

Fijne avond!

 


10 opmerkingen:

  1. Een superleuke kaart Caroline.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige mannenkaart Caroline!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige mannenkaart. Erg leuk samengesteld met deze mooie materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke mannenkaart Caroline.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige mannenkaart. Ik ga proberen mee te doen, er worden wat mannen in mijn omgeving weer jarig, dus dat komt mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige mannenkaart in deze kleuren combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe kaart Caroline
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stoere kaart!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige mannenkaart maakte je Caroline, ik vind dit model ook zo leuk! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline