Pagina's

donderdag 29 april 2021

Kerstkaartje week 17

 Hoi allemaal,

Ik pas de ronde mal (LR0648) van MD gekocht maar moest toen natuurlijk ook de vierkante (LR0647) hebben. En eigenlijk heb ik niet eens veel vierkante plaatjes maar uiteindelijk is het deze geworden. Ook bij deze mal heb ik weer dat ik er niet veel mee kan. Zo groot en dan weet ik er bijna niks mee bij te doen maar misschien is dit wel mijn probleem en hoeft er niet veel bij haha. Het papier is van Noor!Design en het plaatje van Daantje. De teksten zijn ook van MD en de kerstboom van Ali.

Deze kaart doet mee bij:
craftyhazelnutschristmaschallenge
52weekstochristmas
abcchristmaschallenge  (I for Icicles)
scrapsoflifebyscrappymo
thehollyandivychristmaschallenge
merrylittlechristmaschallenge 
12monthsofchristmaslinkup
trimmiescraftchallenge

Ik had nog een toppertje met de kaart voor mijn zwager:


 Fijne dag!

22 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart er hoeft niet veel meer bij het is goed zo, gefeliciteerd met je toppertje, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart en er hoeft echt niet meer bij, hij is zo al prachtig! Leuk plaatje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt die mal mooi gebruikt Caroline, het is net of er diepte ontstaat en alsof ik door een raam naar dat lieve tafereeltje kijk. Een mooie kerstkaart. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstkaart. Leuk met deze mal gemaakt. Mooie afwerking met de teksten. Gefeliciteerd met je topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Caroline.
    Er hoeft ook niet veel bij.
    Maar wij graag de boel versieren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er hoeft niet meer bij Caroline, het is zo een heel mooie kaart geworden door de verschillende lagen en kleuren. De krulboom staat er leuk bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klopt Caroline, ik heb deze stans ook en vind het lastig om deze te gebruiken, terwijl ik de ronde liefst op elke kaart zou gebruiken. Maar je kaart is vol genoeg en heel mooi,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een schitterend kerstkaartje is dit Caroline....en een mooie vierkante stans heb je gebruikt en gecombineerd met met prachtig designpapier en mooi bijpassend plaatje geeft een super leuk resultaat
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC
    ook op je vorige post heb ik nog ff gereageerd;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er toch een mooi kaart mee gemaakt. En inderdaad soms heeft een kaart niet meer nodig, en hoeft je hem ook niet op iedere kaart te gebruiken, hihi.
    Tot morgen,
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Door deze stans komt het plaatje echt in de schijnwerpers te staan en hoeft er helemaal niet zo veel meer bij. Het is zo een hele mooie kaart geworden!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke kerstkaart, Caroline.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje. Ik heb dat ook vaak met die grote stansen, maar "less is more" in dit geval.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card! Thank you for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas challenge. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt Caroline.
    Ik vind de spiraalboom ook erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart heb je met je nieuwe mal gemaakt Caroline!
    Had dat ook altijd als ik zo'n grote mal kocht vond ze superleuk maar uiteindelijk gebruikte ik ze weinig omdat ik er niet zoveel mee kon kaart was meteen al vol haha...
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Your card looks great. I think the new purchase was a wise one!
    Thanks for taking part in the Rudolph Days Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a beautiful card and scene that you've made. Thanks for joining the fun at Rudolph Days this month.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooo what a simply delightful card and thanks for joining us April's Rudolph Days Challenge, Luv Sam x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A beautiful card.

    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge, looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx CRAFT DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg mooie kaart Caroline. Leuk dat je meedoet bij CRAFT Challenge. Groetjes van Sylvia Hoekman-DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Pretty card and great use of the papers! Thanks for playing along with us at ABC Christmas Challenge. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. So cute!
    Thanks so much for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline