Pagina's

vrijdag 2 april 2021

Paaskaartjes

 Hoi allemaal,

Omdat er tegenwoordig zulke leuke paasplaatjes zijn, heb ik ook dit jaar wat paaskaartjes gemaakt. De eerste is voor Evi, gewoon met lieve lammetjes erop.De basis is van SL, papier van Marianne Design net als de tekst. Het plaatje van Daantje gemat op een mal uit China en de lammetjes zijn van Craft Emotions.

Dit kaartje doet mee bij:
audsentimentschallengeblog
craftrocketchallenges
craftyfriendschallengeblog 

***

Het kaartje wat naar onze oudste dochter Lianne is gegaan heb ik  hier  al laten zien want mijn moeder zocht een paar andere uit:

 Deze kaart doet mee bij:
craftinghappinesschallenges
aperfecttimetocraft
kreativtanten-challenge

 ***

 Deze kaart doet mee bij:

*** 

 

Deze kaart doet mee bij:
cardsgalorechallenges
craftysentiments

*** 

Dus dan alleen nog deze kaart voor onze andere dochter Eline:

Deze kaart doet mee bij:
creationsinpink
kaartjes-inspiratie-challenges-blog

Verder is het raadsel van mijn Pinterest opgelost! Ik zat gisteravond zo te mopperen toen mijn man kwam kijken en stelde voor met mijn andere email in te loggen. Dat gedaan en ik zat er weer in! Heel vreemd hoe dat gebeurd is, ik sta altijd automatisch ingelogd maar ik ben gelukkig niks kwijt en kan weer lekker pinnen haha.

 En donderdagmorgen heb ik lekker geshopt bij Hobbyoordelig in Delft met wat bonnen van mijn verjaardag van verleden jaar en verjaardagsgeld.

Fijne paasdagen!


26 opmerkingen:

  1. Zoooojij hebt een prachtige reeks paaskaarten gemaakt Caroline.
    Allemaal uniek in model en kleur,prachtig.
    Je hebt heerlijk geshopt zeg, fijn.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent goed bezig geweest, zowel met de kaarten (heel mooi) als met het shoppen (jaloers op je nieuwe spullen).
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie kaarten heb je gemaakt.
    En goed geslaagd bij de hobbywinkel.
    Fijne Pasen
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjonge Caroline, wat gezellig te lezen allemaal! Je kaartjes zijn prachtig, leuk dat je voro al je familie leden een paaskaart maakte.
    Wat jij schrijft van pinterest heb ik ook gehad. Ik kijk er bijna nooit en toen ik weer eens inlogde lukte het niet, later met mijn nadere emailadres en alles kwijt, Geen enkel bord of bewaarde pins meer. Zo balen. Is de aardigheid er meteen van af...
    Je hebt superleuk dingen gekocht bij de hobbyzaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kunt vooruit met je inkopen zo leuk wat je uit zocht, prachtige paaskaartjes Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten heb je gemaakt! En goed geslaagd ook nog bij de Hobbywinkel, super leuk.
    KOmen nog meer mooie creaties van.
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige paaskaarten heb je gemaakt, Caroline.
    En je hebt ook nog mooie spullen geshopt.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supersüße Karten.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow.....wat een prachtige serie paaskaartjes heb je gemaakt Caroline.
    Je hbtt goed je best gedaan zeg....leuk om voor alle kinderen een paaskaartje te maken....doe ik ook altijd.
    Wat heb je leuke spulletjes gekocht....daar gaan weer veel mooie van te zien krijgen denk ik!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje, wat laat je ons weer veel prachtige paaskaarten zien. Wat ben jij toch een bezige bij.
    Fijn dat je Pinterest weer terug hebt.
    Je hebt weer aardig wat nieuwe spulletjes erbij. De resultaten krijgen wij vast wel te zien.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zo'n winkeldate hè Caroline, Mooie spullen heb je gekocht en gaan we vast binnnekort zien! Gezellige paaskaartjes heb je gemaakt ook al voor Evi en wordt vast bewaard door haar mama. Fijne paasdagen,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt hele mooie kaartjes gemaakt! Vooral de bovenste is zo super schattig! Je hebt leuke dingen gekocht in Delft. Ik ben daar ook eens een keertje geweest, leuk klein winkeltje. Daarna ben ik nog gaan winkelen in Delft en eigenlijk wist ik niet dat Delft zo leuk was!
    Groetjes en fijne dagen, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een echte voorjaarsexplosie op je blog vandaag. Ze zijn stuk voor stuk erg mooi maar die voor Evi vind ik de allerleukste.
    Mooie dingen heb je gekocht voor je verjaardagsbonnen en geld. Veel plezier er mee.
    Fijne Paasdagen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige paaskaarten heb je gemaakt Caroline.. leuke vrolijke kaarten. Je bent leuk aan het winkelen geweest. Mooie spullen . Kun je weer leuk mee aan de slag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie serie kaartje met al de leuke kleurtjes en leuke details vind de kaart voor evi zo leuk met de schaapjes
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij creations in pink
    groetjes ellen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke paaskaarten. De kaart voor Evi is is schattig. En je hebt zulke leuke spulletje gekocht, veel plezier er mee.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Cute cards. Thanks for sharing over at Creations in Pink.
    Danka DT
    Twórcze pasje Danki {My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Amazing set of cards. Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Co-Owner* Easter-Fun Challenge
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful cards, I love the spring lamb topper and the dioe cut lambs/sheep.
    Thank you for joining us at Aud Sentiments Challenge Blog
    Best Wishes Lisa xx
    craftycard-designs.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie lentekaarten heb je gemaakt, Caroline.
    En veel plezier met je nieuwe spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaarten.
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge KIC.
    Veel liefs Bianca XX
    Bianca's Scrapcards

    BeantwoordenVerwijderen
  22. schitterende kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. They are all lovely! I really like the different original shapes!


    Thank you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schattig kaartje! Gezellig dat je meedoet bij Craft Rocket Challenges.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline