Pagina's

donderdag 22 april 2021

Kerstkaartje week 16

 Hoi allemaal,

Mijn wekelijkse kerstkaartje heb ik gemaakt met als basis een DDBD mal die ik ooit als kerstkaartje kreeg. Leuke vormen die ik dan zelf nateken. Zo hoef ik de mal zelf niet te kopen haha. Het papier, plaatje, schaatsen en ronde mal zijn van Marianne Design. De grote ronde mal is van Craft emotions. De tekst is van Nellie Snellen.

Deze kaart doet mee bij:
52weekstochristmas
craftyhazelnutschristmaschallenge  (building=mill)
abcchristmaschallenge
thehollyandivychristmaschallenge
merrylittlechristmaschallenge 

Fijne dag!



32 opmerkingen:

  1. Een mooie sfeervolle kerstkaart Caroline. Heel mooi die zachte kleurtjes en inderdaad slim om een ontvangen kaart als mal te gebruiken.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is je kerstkaartje in deze moie licht blauwe kleurtjes Caroline, handig idee om zo deze kaartvorm na te tekenen...mooi plaatje met verder ook leuke details erop...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart mooie details en de kleur is wauw. Hihi
    ik doe dat ook met een leuk model kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de mooie vorm leuk dp papier en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje. Slim dat je de mal overtrekt.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Caroline.
    Leuk modelletje.
    Slim om na te tekenen.
    Groetjes Elle-jeanne




    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi kaartje en de vorm heb je mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kerstkaart in pastel.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je heel slim gedaan en het resultaat is een prachtige kerstkaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk modelletje, en gezellige afbeelding. Hele mooie kaart.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart. Het model doet me denken aan zo'n ouderwetse pendule.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie klassieke kaart Caroline. Lief plaatje erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi, sfeervol kaartje.
    Wat passen de kleuren prachtig bij elkaar!!
    De vorm van de kaart doet me inderdaad denken aan een ouderwetse klok die bij mijn oma op het dressoir stond.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Erg leuk samengesteld
    Slim om de kaart na te tekenen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Handig om de vorm van de kaart na te tekenen, je hebt er iets moois van gemaakt, er zijn leuke details te zien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend slim om die kaart na te tekenen! Het is een hele mooie kaart geworden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart! Heel leuk modelletje. Handig om het na te tekenen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk kerstkaartje. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel mooie kaart, je vorm mooi nagetekend, tof papier, past perfect bij het plaatje!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hahaha, dat is slim! Alleen moet je dan de kleinere vormen wel zelf natekenen denk ik?
    Het is een heel mooi kaartje..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat slim van je om zo toch aan die mal te komen om te maken.
    Het kaartje is heel mooi geworden met dat plaatje en die kleuren passen er zo mooi bij.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha, slim van je om zo de kaart te maken. Ik teken de mallen niet graag na dus heb er bijna geen. Dit is een prachtige, elegante kaart, ik hou van de kleurencombinatie. Geweldige, persoonlijke kaart voor Carla, mooi gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow....wat en prachtige kerstkaart heb je gemaakt Caroline....super!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig Caroline!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kaart met de leuke klok Wwooww
    Bedankt voor je prachtige bijdrage in week 16
    Fîjn weekend v Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wauw, die is mooi ! sfeervol kaartje heb je gemaakt
    grtjs,martina dT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jij bent slím Caroline! Een schitterende kerstkaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een echte Hollandse kerstkaart, erg mooi! Nog even over papier opmaken, ik probeer dat ook, maar ben niet zo sterk als ik mooi papier zie. Ik denk dat je kunt zeggen dat ik een klein beetje verslaafd aan mooi papier ben, hahaha.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ook weer een beauty Caroline...mooie kleuren en leuke items erop...top!
    Handig wel idd zo’n gratis mal!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. What a pretty, festive card and I love the beautiful base shape.
    Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een slim idee om op deze manier de vorm te maken. Het levert een mooie sfeervolle kaart op.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline