Pagina's

vrijdag 21 april 2017

Vlinders, vlinders, vlinders

Hoi allemaal,

Van de week ben ik aan de gang gegaan met de mooie plaatjes van Marjoleine. Ook deze heb ik al jaren in een map maar gebruik ze dan weer niet totdat ik de leuke challenge zag bij  knutsels en kadootjes. Deze plaatjes zijn perfect hiervoor. Ik heb er inmiddels 2 gemaakt maar vandaag laat ik de 1e zien omdat ik deze gewoon zelf de mooiste vind haha. Ik wist niet goed wat ik met het randje onder het vierkant moest dus heb hier een strik en labeltje voor gebruikt. Hopelijk mag dit ook....


 

 Deze kaart doet mee bij:

knutselsenkadootjes - liftchallenge
creativesketchygirls - bloemen/vlinders

Vanmiddag even lekker met Nicolette naar het strand van Kijkduin geweest om uit te waaien. 
Was heerlijk!




20 opmerkingen:

  1. Mooi hoor Caroline. Die plaatjes kwamen zo inderdaad heel erg goed van pas.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart !!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker om even uit te kunnen waaien aan het strand. En je vlinderkaart is super mooi geworden, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om die plaatjes te gebruiken Caroline, ik heb daar ook nog een hoop van. Knappe lift in lieve kleurtjes en mooi afgewerkt.
    Heerlijk om even uit te waaien op het strand, dat is vanuit hier wat te ver weg jammer genoeg.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar zijn de plaatjes van Marjolijne super voor. Niet aangedacht. Heb er ook nog wel wat liggen. Heel erg mooi gedaan! Ik denk dat je wel lekker bent uitgewaaid. Wij wonen aan de Duitse grens en hier waait het ook al zo. Bij jullie net ietsjes harder denk ik.
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooie kaart! Toen ik em zag dacht ik onmiddellijk dat het een mooie zou zijn voor onze challenge ook met die toffe vlindertjes, maar daar had je natuurlijk zelf ook al aan gedacht! Fijn van je!
    groetjes
    nancy
    DTCSG

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke lift heb je gemaakt, mooie plaatjes,ook de kleurtjes zijn mooi, afwerking met strik en tekst is top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart! lekker vrolijk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje Caroline. Ik heb toevallig net de mijne zover afgemaakt, morgen nog even op elkaar plakken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke Caroline. Mooie plaatjes. Lekker dat jullie naar het strand geweest zijn. Het was hier erg triest weer.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie liftkaart, mooie kleurtjes en mooie vlinderplaatjes. Je kerstkaart is prachtig, heel sfeervol in die bruintinten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een schitterende kaart Caroline, wat mooi gelift.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Carolina, heel mooi gecombineerd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt de kaart supermooi gelift Caroline!
    Leuke idee met deze mooie vlinders. Heb die knipvellen volgens mij ook nog ergens liggen.
    Fijn even uitwaaien aan het strand....was gisteren na de knotsgekke kaartendagen. Weer een hoofd vol ideetjes nu nog maken haha.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het was heerlijk aan het strand en we zijn zeker uitgewaaid. Je kaart is erg leuk geworden met het label en je lintje er door heen. goed idee.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Caroline ,
    Schitterende kaart heel mooie leuke combi!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi gelift!
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een mooie knipvellen zijn dat! En je kaart is echt een mooierd! Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi kaartje in helemooie zachte tinten, geweldig leuk gelift. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline