Pagina's

donderdag 20 april 2017

kerstkaart week 16

hoi allemaal,

Vandaag is mijn kaartje weer te zien op het blog van Scrapplezier. Ik heb dit keer weer een kerstkaartje gemaakt. Over het plaatje twijfelde ik eerst of ik die wel leuk vond maar hij paste perfect bij het mooi papier van Kaiserkraft: Elegance - Elanor&Elizabeth. Ik  heb de sketch van Die Sketchtanten gebruikt.
Verder heb ik de vierkantjes gestanst met de mallen van Marianne Design. De sterrenmal is ook van Marianne Design. De wantjes zijn van Memorybox
Erachter een strook van een soort raffia. De stik op de wantjes maken het geheel af. De witte sneeuw op het plaatje heb ik met 3D paint Shiny white gedaan. De sneeuw op de wantjes en de jas heb ik gedaan met Foam Ball Clay van Craft Emotions. En zo is er weer een kerstkaartje klaar.....




Deze kaart doet mee bij:

die-sketch-tanten - challenge #31

Fijne dag!





18 opmerkingen:

  1. Caroline, dit is een hele mooie kerstkaart!
    Prachtige details een leuke kleuren combi.
    heel leuk gedaan!
    Groetjes en fijne dag verder, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi plaatje ,past er perfect bij !
    Leuk , die wantjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat past dat plaatje perfect bij het papier Caroline...leuke details ook!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart en ook een prachtig plaatje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en mooi papier.
    Fijne avond,
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kerstkaartje Caroline!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart,
    leuk, winters plaatje, mooi zijn de wantjes met leuke strik!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart, Caroline. Heel erg mooi gecombineerd zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, Caroline!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig leuk kaartje Caroline.
    Nee eigenlijk weinig tijd maar ja af en toe wil je ook wat afleiding.
    Hihi. Anders maak ik mezelf helemaal gek denk ik.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje Caroline en wat blijven deze plaatjes leuk vind je ook niet? Leuk dat je allemaal van die sneeuweffecten hebt toegevoegd.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje !! Leuk al de sneeuwvlokken die je gemaakt hebt! Ziet er mooi uit.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amazing creation and super cute Image!

    Thanks for playing along with our Sketch Aunts Challenge and good luck!

    Hugs
    Doris

    *DT* Die Sketchtanten
    Kleido’s BastelStüble
    Blog-owner Do-Al(l) Kreatives (#4 – Easter)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, deine Karte ist traumhaft schön geworden. Gefällt mir total gut.
    Danke daß du bei den Sketch-Tanten mitmachst.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig DP, en wat heb je dat leuk gedaan met die strik aan de wantjes!
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schitterende kerstkaart Caroline.Super de sup mooi gemaakt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great project thanks for joining us at Crafting from the Heart good luck

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deine Karte ist wunderschön.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    Liebe Grüße, Daniela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline