Pagina's

zaterdag 22 april 2017

But first......coffee!

hoi allemaal,

Soms heb ik een dag en denk ik: lekker heel de dag hobbyen en dan komt er niks uit je handen. Zoals vandaag....had het eea klaar liggen maar toch lukte het niet. Dus vanmiddag eerst even lekker een straatje om, ijsje halen en daarna de kaart afgemaakt. En toen ging het achter elkaar. Dit keer met zwart bezig geweest. Eigenlijk doe ik dat nooit maar toch wel leuk voor een keer en het past bij het plaatje. Als echte koffieleut, een kaart naar mijn hart haha


Deze kaart doet mee bij:

allsortschallenge  - I spy beginning with a B: Black paper and black coffee
cinspirations - one for the girls
cuttlebugmania - a nice cuppa
DOING Life - anything goes #9
de-egel - zwart op je kaart
ribbongirls - april use any image

Fijne dag!


23 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful creation! Well done! Thanks so much for playing in our ‘Tags’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A super card and black coffee is one I didn't think of, great idea and well done with coming up with another 'B'. Thanks so much for joining in our 'I spy' theme at Allsorts this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die koffie die snap ik nog wel...maar een ijsje vandaag..brrr! Het was me te koud. En het stuift hier een partij zand, dat ik denk het ijsje binnen een paar seconden mooi zwart zou zijn. Net zo zwart als jouw mooie kaart! Wat mooi gedaan. Het heeft iets stoers en toch ook weer mooi, lief...
    Super gedaan!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zal het niet geloven, maar ook ik ben vanmorgen met dit plaatje bezig geweest. Onder andere ook het papier er bij gepakt wat jij hebt gebruikt, maar uiteindelijk alles opgeruimd, omdat het gewoon niet lukt.En toen maar een andere kaart gemaakt.
    Hij is super leuk en mooi met het zwart er bij.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart! Mooi gemaakt en leuk met het plaatje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kaart, Caroline! En dat terwijl ik niet eens van koffie hou :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is such an elegant card! I love the black and pink together! Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    https://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En drink jij je koffie zwart Caroline..hihi? Het is een hele mooie kaart geworden vind ik. Die stans komt prachtig uit tegen het zwart en geeft er een chique uitstraling aan.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb vandaag een kaart gemaakt voor Ons borduurkaartenblog , bijna helemaal klaar, ik vond hem zo niet leuk, ik heb hem verscheurd, ik kan dat niet laten zien als voorbeeld.
    Gelukkig ben ik niet de enigste, jij en Niccolette hebben ook zitten tobben.
    Uiteindelijk heb je er toch een prachtige kaart van weten te maken, mooi hoor met dit plaatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Caroline,
    echt heel mooi om zwart bij dit roze papier te gebruiken, leuk plaatje, super gedaan,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een blokje om en een ijsje niet kunnen doen..... je kaart is écht top! Mooie kleurencombi dat zwart met roze!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Caroline, hij is prachtig! Heel mooie kleurencombi en het plaatje is leuk! Ben gek op koffie.
    Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb ook weleens zo'n dag dat er niets uit mijn handen komt....vind ik dan zonde van de tijd....maar het gaat gewoon niet.
    Dit is een prachtige kaart geworden met dat zwart, doet het er heel goed bij!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart is erg leuk geworden ondanks dat het eerst niet zo ging... soms moet het proces even op gang komen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Agree 110%! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations! Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card, love it with all the pink and black layers.

    Hugs

    Di xx

    Cuttlebug Mania DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Caroline!
    Mooie kleuren gecombineerd.
    Leuk dat je mee doet bij De Egel.
    Groetjes Marja.
    Dt de egel

    BeantwoordenVerwijderen

  19. Waar een ijsje al niet goed voor is,
    ik vind je kaartje schitterend geworden ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'April 32' Challenge bij De Egel !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Gebruik zwart}

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WOW This is absolutely stunning!!!! I absolutely love the beautiful intricate dies, the lovely roses and florals... and the colors are perfect together! Thank you for playing in our Tag challenge at Dies R Us! Hope to see you in the next one! Have a wonderful weekend!
    Hugs,
    Jo-DT
    ♥ Dies R Us Challenges ♥
    ♥ Jo's Scrap Shack ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline