Pagina's

vrijdag 14 april 2017

Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning

Hoi lieve bloggers,

Vandaag een kaartje die ik in opdracht voor een collega heb gemaakt voor een andere collega.
Ik heb hierbij gebruik gemaakt van een nieuwe mal die ik laatst heel goedkoop op de kop heb getikt op facebook. Deze 2x gestanst met het mooie papier van Noor!Design en 1 x in kraft. Het plaatje is van Syta van Gelderen. Ik ben gek op deze mooie plaatjes. Ik heb hem buiten op mijn dakterras gezet voor de foto. Ik vond het gras er mooi tegenaf steken.


Deze kaart doet mee bij

Syta van Gelderen - april challenge
alwaysfunchallenges - anything goes #1
crafting-with-friends - challenge #41
creativecraftcottage - dies and/or punches
DOING Life - anything goes challenge #9
inkychicks - use purple
lovetocraftchallengeblog - anything goes challenge #9

Met onderstaand kaartje mocht ik ook nog de titel "Birthday honours' ontvangen bij seizethebirthday

Fijne paasdagen!


15 opmerkingen:

  1. Heel mooi Caroline en buiten fotograferen zien de kleuren er mooi uit. Leuk met je nieuwe mal, altijd leuk om iets goedkoop te kunnen krijgen, hou ik zelf ook van,hihi.
    Jullie ook fijne paasdagen.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Caroline!
    Leuke mal en mooi papier heb je gebruikt.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is schitterend Caroline. Ben jij ook zo gek op lavendel? Ik wel, het staat prachtig en ruikt zo lekker, ik ben dan gek op deze kaarten. Super gedaan en jij hebt maar weer geluk hoor dat je deze mooie stans op de kop kon tikken. Heel mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedkoop iets op de kop tikken??? Zijn we allemaal gek op, toch? Hij is hartstikke mooi! Net als je kaartje.
    Proficiat met je mooie winnende kaartje!
    Fijne paasdagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie mal, Caroline, en een pracht van een kaart ermee gemaakt.
    Jij ook fijne paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie Go Kreate stans heb je gekocht, ik heb er ook nog een stel, gebruik ze ook graag..
    Mooie kaart, leuk plaatje..mooi afgewerkt,
    leuk dat je in de prijzen viel,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Caroline. Super de sup mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Caroline, zo mooi in deze paarse kleurtjes....TOPPIE!!!

    groetjes en hele fijne Paasdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, wat een mooie vorm. Leuk om zoiets dan goedkoop te kunnen aanschaffen. Gefeliciteerd met je topkaartje. Fijne paasdagen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So cute!!!! Thank you so much for joining us in our first challenge at Always Fun Challenges!!! Amy Owner/DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card, thanks for sharing at Crafting from the Heart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely cards. Thank you for joining our very first Always Fun Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card, Caroline. I love the color scheme and that lavender die. It was great seeing your card at Always Fun Challenges.
    Misty DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Another beauty and just perfect for our 9th ‘ATG with CREATE WITH TLC’ challenge. Thanks for sharing your talent with us. Good luck and hope to see you play with us again.
    Hugs
    Desíre
    {ATG with a CREATE WITH TLC Element}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline