Pagina's

zaterdag 8 april 2017

Tijd voor een kopje thee

Hoi allemaal,

Gisteren een gezellig dagje met Nicolette gehad. We hebben zelfs nog een poos op mijn dakterras zitten borduren, heerlijk in het zonnetje! Deze kaart laat ik nog wel een keertje zien.
Mijn kaartje van vandaag is er eentje die ik heb gemaakt met de sketch van Hobby Vision. Daarbij gebruik gemaatk van het blok van Joy!craft: La vie est belle lavender. Een heerlijk blok om mee te werken want alles past bij elkaar.
Bovenaan en halverwege heb ik een nieuwe mal (Joy!) gebruikt (gekocht van mijn verjaardagsbon) en de lavendelmal had ik van Nicolette voor mijn verjaardag gekregen.


Deze kaart doet mee bij:
hobbyvisiondt - sketch #60

cardmaniachallenges - aprilshowers bring mayflowers
crafting-with-friends - challenge #40
creativecraftcottage - dies and/or punches
inkychicks - purple

Fijne dag!



19 opmerkingen:

  1. Prachtig mooie kaart! Het is echt een plaatje en natuurlijk ben ik helemaal weg van deze kleuren!

    Fijn weekend.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje in zulke mooie kleuren! Je voelt gewoon de zon!
    Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende creatie Caroline, prachtig zijn de kleuren...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook gek op dit blok Caroline. En gisteren in het echt deze prachtige kaart al gezien.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje heb je gemaakt Caroline en prachtige stansjes hoor en prachtig van kleur!
    Dank je wel voor het mee doen met de challenge van Scr@p-Cards en groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi geworden.ik ben ook helemaal gek op dit papier.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Caroline!
    Mooi in deze kleuren en je mooie nieuwe stansjes...past allemaal heel goed bij elkaar.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Caroline,
    wat een supermooie kaart, leuk is het randje en de takjes lavendel..en een mooi plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, mooie nieuwe mallen heb je gebruikt. Heerlijk om zo in het zonnetje te zitten borduren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Caroline
    Prachtig is je kaartje met dit mooie plaatje en die mooie kleurtjes.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card! I just love all the little details! Thank you for joining us at Creative Fingers Challenges.
    -Miranda DT
    TheCraftyCritter.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart si weer prachtig gemaakt caroline, héél mooi van kleur en mooie details, morgen genieten van het mooie weer.
    Daarna wordt het weer minder.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een heel mooie kaart. Lila en paars blijf ik ok mooi vinden. Heerlijk dat het weer nu zo is dat we er ook buiten van kunnen genieten! Straks ook, hoop ik met alle visite die we krijgen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Caroline wat een prachtig kaartje met hele mooie stansen , plaatje, en hele mooie kleurtjes
    dank je wel voor je mooie inzending op het scrap-cards challenge blog liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Prachtige kleuren Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge.
    Succes have a nice day.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi there, what a great card just beautiful. Love the colour combo.
    Thank you for joining us over at LTCCB and good luck
    Pen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful creation! Thanks for joining us at Creative Craft Cottage. Susses have a nice day.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Awesome artwork, it's so soft and elegant :)
    Thanks for playing with us at CardMania Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline