Pagina's

vrijdag 28 april 2017

Geslaagd!

Hoi allemaal,

Vandaag mag ik mijn kaartje laten zien die ik gemaakt hebt als gastdesigner bij Scrapping4funChallenges. De challenge is vandaag van start gegaan en het thema is anything goes. Dus makkelijk om mee te doen toch? Ik heb er een geslaagd kaartje van gemaakt. Binnenkort starten de examens weer en ik hoop deze te kunnen gebruiken voor mijn neef.

Verder welkom aan Cins1987 en Sylvia. Leuk dat jullie me nu volgen!

Deze kaart doet mee bij:

anreda - jongens/mannen
audsentimentschallengeblog - use stamp for your sentiment
cards-und-more-shop.blogspot - anything goes with celebrate
craftysentiments - anything goes
inspirationdestinationchallengeblog - anything goes option masculine

Fijne dag!



22 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Mooi plaatje, erg leuk gedaan liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je neef dit kaartje al mocht zien, dan zou hij nog harder zijn best doen om te slagen! Mooi gedaan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful. Love the combo of papers. Thanks for sharing with us at Aud Sentiments and hope to see you again soon.
    Hugs, Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geslaagd...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop met jou mee dat dit hele mooie kaartje bij je neef in de bus valt, want dan is het goed gegaan Caroline!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje!
    Gefeliciteerd me je gastdesigner schap ik mocht ook meedoen deze Challenge. We boffen maar!
    Je hebt leuk designpapier gebruikt en een grappig plaatje.
    Fijn weekend, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart is dit Caroline, mooi papier, echt top gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik hoop dat het goed mag gaan met je neef, want dan staat deze leuke kaart hier binnenkort op de kast!!
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je gd mocht zijn. Hele leuke geslaagd kaart, leuk plaatje en mooi papier. Mijn dochter moet ook examen doen maar ben nog niet aan een kaartje begonnen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje weer Caroline. En altijd leuk toch, gastdesigner!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig dit kaartje Caroline...zal de geslaagde zeker wel waarderen...en leuk voor je dat je gastdesigner mocht zijn...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Adorable card Caroline. Thank you for playing along with our Challenge at Crafty Sentiments Designs. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een grappig kaartje met die beer superleuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart met mooi papier en plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart en mooi papier. Schattig plaatje ook.

    Dat klopte, dat je de sketch herkende met mijn kaart bij Kleuren met potloden. Had die al een keer op mijn eigen blog geplaatst en meegedaan met Cheerful Sketches. Met deze kaart ben ik ook in de Top 3 beland. Vandaar dus. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super kaart! Nu maar hopen dat je de kaart voor je neef kunt gebruiken.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely masculine creation!

    Thanks for joining in our Stamp your Sentiment challenge at Aud sentiments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke kaart Caroline!
    Zag dat je er al mee in de prijzen bent gevallen....dik verdiend is ook een hele mooie kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Great card! Thanks for joining us at Inspiration Destination. I hope to see you again on the next challenge! Good luck!!! Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Caroline, thank you for your beautiful GD Creation
    Have a great weekend
    Hugs
    Rachelle
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline