Pagina's

dinsdag 4 oktober 2016

Vandaag is jouw dag

Hoi, hebben jullie dat ook? Dat er niet genoeg minuten, uren in een dag zitten? Ik kom soms echt tijd te kort. Eerst werken, dan wat in huis doen, bloggen en dan knutselen. En o ja, ik wil ook nog een kaart plaatsten..... Vandaag een kaartje die ik gemaakt heb voor een collega die vrijdag jarig is. Ik heb hierop de mooie labelmal van Marianne Design gebruikt. Toevallig pakte ik het mooie papier van Maja Design om daarmee aan de gang te gaan en zag dat de kleuren ook weer in de challenge van knutselsenkadootjes zaten. Dat kwam dus goed uit. Ik heb hierbij de sketch gebruikt van  matchthesketch en deze ondersteboven gemaakt.
Deze kaart doet mee bij:
knutselsenkadootjes - kleurenpalet
matchthesketch - sketch #144
cardsandscrap - pasteltinten: kleine bloemetjes: lichtroze, lichtgroen, creme
 craftyribbonschallenge - ribbon or lace
ribbongirls - october challenge
scrapcardschallengeblog - label op je kaart

Fijne dag!

16 opmerkingen:

  1. Heel mooi in deze kleuren Caroline. Het label blijf mooi om te gebruiken.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heel herkenbaar!!! Hier ook gewoon te weinig tijd om te knutselen, soms zouden er een aantal uren extra in een dag moeten zitten.
    Ik vind je kaartje helemaal leuk. Het kalendertje met het cirkeltje rond de datum maakt het echt heel persoonlijk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Caroline...leuk met dat labeltje en hele mooie kleuren heb je gebruikt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous Caroline! I love the Marianne Label and the beautiful colours. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Caroline,
    prachtig papier, leuk dat de border en tag zo mooi bij elkaar passen..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart. Mooi gemaakt en prachtig met die tag Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Precies de kleurtjes van Knutsel en Kadootjes Carlinemaar je kunt met deze enige kaart ook meedoen bij Scr@pCards waar we een label willen zien!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Huhu, mal wieder eine super schöne Karte, wie machst du das nur immer :-) Viel Glück, hast bestimmt gute Chancen (wie immer).... danke fürs Mitmachen! LG FANNY

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend verjaardagskaartje Caroline....zoooo leuk met die mooie tag erop....en ook de kleurtjes zijn zooooo mooi gecombineerd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ik vind je heel actief hoor, dat lukt mij echt niet om zoveel te plaatsen! Het is weer een hele mooie kaart met het prachtige papier van Maja en een prachtige label! Bedankt voor je inzending weer Caroline!
    Groetjes van Gerie en DT Scr@p-Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart met een mooie label en rand. Ik kom ook altijd uren tekort!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Caroline
    Ook dit is weer een prachtige kaart met die mooie label, je hebt ook erg mooi DP gebruikt.
    Bedankt voor je tweede deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Caroline ,
    wat een super mooi kaartje met zoveel leuke details erop liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel herkenbaar die tijdnood...
    Maar het is je toch gelukt om een prachtig kaartje te maken Caroline. Leuk dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel herkenbaar. Ik heb ook teveel hobby's, daar komt het van denk ik. Je kaart is super mooi geworden. Leuk label. Ook de border vind ik tof. Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Fijne dag,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart in pasteltinten!
    Leuk dat je mee doet met de maandchallenge van Cards & Scrap. Groetjs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline