Pagina's

zaterdag 22 oktober 2016

Lavendel


Hoi allemaal,
 
Vanmorgen heb ik met Nicolette de workshop "Basistechnieken kleuren met kleurpotlood" gedaan bij Doe@ding. En dat viel niet mee. We hebben geleerd om met 1 kleurpotlood van licht naar donker te kleuren maar ook met bijv. 4 of 5 kleuren. En uiteindelijk komt het erop neer dat het gewoon oefenen, oefenen, oefenen is. Maar het was heel leuk, leerzaam en gezellig!
Maar vandaag laat ik weer een gewoon kaartje zien. Toch denk ik dat dit me het beste ligt hoor. Ach, iedereen heeft zo zijn voorkeur toch?
 
 
Deze kaart doet mee bij:
 
cardz4galz - use at least one die
craftysentiments - anything goes
craftyribbonschallenge - ribbon or lace
 
En bij creativecraftcottage  stond ik in de top 3 met deze keer dit kaartje:
 
 
 
Fijne avond!
 
 
 
 

13 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Caroline. Mooi in paars. En het was vanmorgen zeker erg leuk. Gefeliciteerd met je kaart, erg mooi.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ieder zijn ding, Caroline...met een ingekleurde stempel of met een plaatje geeft toch vaak een heel ander soort kaart...maar dit is wel weer een beautie hoor! Proficiat met je winnende kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Caroline, mooi al die details die je verwerkt hebt. Ik ben heel benieuwd naar je vorderingen op kleurgebied. Ik vind het heerlijk ontspannend om te zitten kleuren (al ben ik niet altijd tevreden). Maar met een plaatje werken is ook altijd leuk om tr doen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk klinkt het allemaal en ik ben wel heel benieuwd of we binnenkort wat te zien krijgen van je kleurwerk.... deze kaart is ook weer heel mooi, prachtige kleuren.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja zo moeilijk is nu kleuren Caroline, maar oefening baart kunst, dus gewoon door blijven gaan hoor.
    Deze kaart in geweldig mooie kleuren mag er ook weer zijn,ik ben er weg van.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie Caroline! Zo mooi met paars en ik hou van lavendel. Dat kleuren krijg je vast wel heel goed onder de knie. Gewoon blijven oefenen. Groetjes, cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met een heel mooi plaatje, ik ben ook niet van het inkleuren..
    Gefeliciteerd met je Top3 plekje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart in deze kleuren...ook een leuk plaatje!
    Vind zelf het inkleuren steeds leuker worden...kleur denk ik ook wel dagelijks heb er al een heel stapeltje klaar liggen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card,and awesome color combo,love your gorgeous design...Thank you for joining us at CRAFT YOUR PASSION
    Željka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart! Ik ben benieuwd hoe het kleuren gaat. ik doe het ook nooit, maar ik vind het leuk dat je een cursus bent gaan volgen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart met al dat paars. Ik vind kleuren ook nog steeds moeilijk, doe het met copic markers, maar is toch ook net zo moeilijk denk ik. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful work, gorgeous flower arranging. Thanks for joining us at Cardz 4 Galz. Caz DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a pretty card, beautifully designed.
    Thanks for joining us at Crafty Ribbons
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline