Pagina's

donderdag 20 oktober 2016

Kerst week 42


Hoi allemaal,
 
Een welkom aan Joke, wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden. En je zag het misschien al, ik ben ook bij jou volger geworden. Hopelijk doen we bij elkaar wat inspiratie op.
 
Vandaag ook voor mij een kerstkaartje. Ik heb het mooie papier van Maja Design I wish gebruikt. Verleden week nam Nicolette die voor me mee en natuurlijk moest ik hiermee meteen mee aan de gang. Ben al met de tweede kaart ervan bezig want het is echt zulk mooi papier. Ook de plaatjes op de kaart zitten in het blok. Handig, want dat past precies bij het papier. En ook weer eens mijn postcardstempel gebruikt. Net als de mal erachter van Joy die best groot is maar zo heel goed te doen. En terwijl ik dit tik, bedenk ik me dat ik die mal ook best als easelkaart kan gebruiken. Ooooh, er gaat soms zoveel door mijn hoofd dat ik mezelf niet kan bijhouden. Herkenbaar bij jullie?
 
 
Deze kaart doet mee bij:
 
craftyhazelnutschristmaschallenge. - cute or anything goes
daranddiane - moodboard
 
En gisteren plaatste ik op de valreep mijn easelkaartje
 en viel daar meteen mee in de prijzen bij
mariannedesign. Dat is nog eens boffen!
 
Fijne dag!
 

 
 

26 opmerkingen:

  1. Terecht dat je met je kaart gewonnen hebt, het is een schitterende kaart. Ook je kerstkaart is erg leuk geworden.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH WOW this is just beautiful! Lovely design! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘PLAID’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks boffen, dik verdiend Carline! Ook deze sneeuwmankerstkaart is weer zo leuk..boffen he met dat mooie papier!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Caroline. Deze kaart is ook weer prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd ..is ook dik verdiend!
    Ook je kerstkaart is weer heel mooi.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je prijs, super zeg! Ook dit is weer een hele mooie kaart. Het papier is ook heel mooi Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful design, love all of your gorgeous layers! The red and white palette is perfectly festive! Thanks so much for playing along with us at The Double D Challenge Blog, Donna DT Member.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een prachtige kaart. Net als de easel waarmee je hebt gewonnen.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd leuk dat je hebt gewonnen deze is ook al zo mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook dit is weer een prachtig kaartje Caroline met erg mooi papier. Ik ben een echte fan van Maja dus dit papier is ook wel aan mij besteed. Ik ben een verlanglijstje aan het maken en ik twijfel of ik dit paperpadje erop zal zetten of die van de zomer Summertime. Ik denk dat ik die laatste het mooist vind. Nog maar even goed over nadenken.
    Gefeliciteerd met je prijs bij het MD blog. Leuk voor je. Fijn dat je ook bij volger bent geworden.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieflijk kaartje is dit Caroline...en ja, bij mij borrelt het ook wel eens over (en een andere keer ligt alles stil..)...wat fijn dat je die mooie, winnende kaart op tijd had ingestuurd! Proficiat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterend kerstkaartje Caroline...prachtig papier is dat en zo mooi samengesteld ...
    ook gefeliciteerd met je winnend kaartje....dik verdiend hoor ook dat was een schitterend kaartje
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi Caroline. Gefeliciteerd met je winnende kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterend kaartje met deze mooie papiertjes
    en proficiat met je toppertje bij MD!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Caroline,
    je hebt weer een hele mooie kerstkaart gemaakt, fijn als alles zo mooi combineert..Fijn dat je in de prijzen viel met je prachtige easelcard,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig!! Dat papier is echt zo mooi! Ik herken het, Caroline en daarom is mijn tafel vaak zo'n puinhoop. Echt waar dat het allemaal ideeën zijn, in plaats van rommel. Vooral als ik bezig ben krijg ik het ene idee na het andere en als ik dan weer alles opruim is het idee vaak ook weg.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Caroline, wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, en gefeliciteerd met je prijs, leuk dat je weer meedoet met 52WTC.

    Gr...Bep DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is so pretty!! I love your wonderful images and lovely layers!
    Thanks for playing along this week at Christmas Card Challenges!!
    Debbie (CCC DT)
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is just the cutest card ever and just perfect for our challenge over at Sparkles Christmas Challenge "Show me A Snowman" good luck and hope to see you again next time Dt Member Sandra H xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi is het Maja papier hè Caroline, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt.
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs , je kaart is ook een plaatje hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A beautiful project, gorgeous colours and image used. Thanks so much for joining in the fun at our Double D "USE PLAID" Challenge! Do hope we see you next challenge with your fabulous talent .xx
     Double D Challenges{DT aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte gefeliciteerd met je prijs. En wat een mooie kaart is dit! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 303 – you could also enter this into my CHNC challenge extra for October - I'd love to see it there too x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart en je andere kaart , waarmee je in de prijzen viel
    is ook top !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Very nice! How fun to do this with a postal theme. I adore all the details, such as the snow. I'm so glad to see this in our Plaid challenge at Double D. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Such a nice card, loving the gentle monochrome style and use of a postal theme. Thanks for joining us at Sparkles Christmas Challenges. Good luck. Caz DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline