Pagina's

zaterdag 15 oktober 2016

Stoer en lief

Hallo allemaal,
 
Een poosje geleden heb ik bij de Action een aantal grote blokken papier gekocht. En zoals altijd bij de Action koop ik altijd meer dan ik van plan was en meestal kan ik eigenlijk niet zo heel veel met die grote blokken maar ja..... hebbe, hebbe, hebbe. En ik denk altijd: als ik er maar weer 1 of 2 kaarten uit haal en die verkoop, heb ik de kosten er al weer uit haha. Maar goed, in dit blok wat ik had zat voornamelijk rood, wit blauw in en veel hartjes. En 3 neven van me zijn deze maand jarig dus daar wilde ik ook nog wat voor maken. En laat ik nu nog een knipvel hebben met plaatjes met spijkerbroeken, gymschoenen, kortom, lekkere stoere plaatjes. Ik ben begonnen met deze kaart en heb daarbij de sketch gebruikt van  mojomonday.  En deze neef heeft ook een dochtertje van 3 jaar dus de rode gymschoentjes had ik voor haar bedacht. Lief toch?
 
 
Deze kaart doet mee bij:
 
mojomonday - sketch 469
crazychallenge - use the colour red
 
Fijne avond!
 
 
 

15 opmerkingen:

  1. Hoi Caroline,
    grappig, ik heb dat blok ook en vond bij nader inzien de meeste figuren een beetje te groot. Maar als ik dit nu weer bij jou zie... de plaatjes heb ik namelijk ook! Toevallig
    Het is een enige kaart en helemaal als je weet dat je neef een dochter van 3 heeft! Super toepasselijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Caroline...tegelijk stoer als vertederend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuke kaart !
    Die schoentjes ..... Top !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prchtig kaartje Caroline...heel leuk en stoer plaatje van die schoenen....

    hgroetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekker vrolijk kaartje. Grappig die kleine rode gympjes er tussen. Alles is mooi met elkaar gecombineerd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, deze mannenkaart is ook stoer en gaaf in deze kleuren Caroline.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Caroline,
    wat een leuke mannenkaart, leuk plaatje en die kleine rode gympjes erbij zijn top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kaartje, heel stoer maar wel een heel lief plaatje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart Caroline!
    Leuk plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahha dat komt me wel zo bekend voor Caroline!! Maar ik blader er nu heel kritisch doorheen en heb dus al een paar keer "overgeslagen" maar als ik nu deze gave kaart van jou zie ddenk ik toch maar HEBBE HEBBE HEBBE *lol*!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is echt een hele leuke mannenkaart. En die rode gympjes zijn zo lief.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zekers een stoere en lieve kaart heb je gemaakt.
    Mooi deze kleurencombi.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaart en leuke kleurcombi!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So cute card! Thanks for joining us at The Crazy Challenge! Good Luck! Valentina DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline