Pagina's

dinsdag 11 oktober 2016

Bovenop Kerst

Hoi allemaal,
 
Toen ik vrijdagavond op mijn hobbykamertje zat heb ik o.a. dit plaatje zitten kleuren. Hierbij het mooie papier van Joy en de DDDB die ik heel graag gebruik. De letters KERST had ik nog uitgestanst liggen. Ooit de mal hiervan gehad maar die heb ik verkocht, ik vond het veel te groot. Nu kwam het goed uit dat ik nog wat stansjes had liggen; ik heb Tilda hier bovenop gezet.
 
 
Deze kaart doet mee bij:
 
creachickys - anything goes
justkeeponcreating - anything goes
crazychallenge - use the color red
craftyhazelnutschristmaschallenge - turqoise/aqua.....a little or a lot
addicted-to-stamps - embossing wet or dry (snowflakes)
 
Fijne dag!
 
 
 
 
 

16 opmerkingen:

  1. Wow zo leuk Caroline. Mooi gekleurd.
    Dank je wel voor je deelname bij de Crea Chicky's.
    Liefs Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje! Heel leuk dat je lekker hebt kunnen zitten kleuren. Doe ik in de vakantie wel eens. Dan heb je meteen een voorraadje voor wat leuke kaartjes.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje met deze Tilda!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeel mooi dit kerstkaartje Caroline...alles past zo leuk bij elkaar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Caroline,
    Heel mooi kerstkaartje !
    De tilda staat beeldig op je kaartje prachtig geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart! Prachtige tilda Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart caroline, het kleuen gaat je steeds beter af, mooi papier en een prachtig DDBD model.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kerstkaartje heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Caroline...Tilda ook heel mooi ingekleurd!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke kaart. Tilda mooi ingekleurd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart en mooi gekleurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje Caroline...en Tilda zit zo leuk op de tekst!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om Tilda zo op de tekst te laten zitten Caroline. Mooi ingekleurd en een leuke kerstkaart is het gewordenmet die aparte vorm.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is such a lovely card, I love the main image and the little details add so much dimension and texture.Thanks so much for sharing your creation at
    Anything goes October link-up, Just keep on creating
    Susan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie vrolijke kerstkaart. Prachtig gemaakt met een schattige Tilda. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline