Pagina's

zondag 2 oktober 2016

Uil

Goeiemorgen,
 
Vandaag mag ik mijn kaartje laten zien die ik als gastdesigner mocht maken voor de lopende challenge bij kaartjes-inspiratie-challenges-blog. Het thema dit keer is dieren(tuin)/circus. Ik heb hiervoor mijn nieuwe knipvel gebruikt van Marianne Design. Een heleboel onder jullie kennen ondertussen de plaatjes wel en het is leuk om te zien hoe verschillend iedereen er mee werkt. Ook heb ik mijn nieuwe vierkante mal weer gebruikt. Hij is zo mooi ingetogen dat hij eigenlijk overal bij past.
 
 
Deze kaart doet mee bij:
 
alphabetchallengeblog -  P is for Pink
craftyribbonschallenge - ribbon or lace
diesruschallenge - leaves and/or trees
letscreatechallenges - spots and/or stripes
 
Fijne dag!
 
 

11 opmerkingen:

  1. heel mooi en lief kaartje!
    fijne zondag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart, Caroline. En wat een lief plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, de plaatjes zijn erg leuk, je hebt een mooie kaart gemaakt, leuk is de sterren rand,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very cute thanks for playing at crafty ribbons

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze kaart Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a cute creation! Thanks so much for playing in our ‘The Leaves on the Trees’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee he Caroline, hoeveel plaatjes heb je??
    Je kaart is verder prachtig hoor, als iedereen ze snel verwerkt zijn we er zo weer van af, hihi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart. Mooi plaatje.
    Dank je wel voor het meedoen met onze challenge.
    Groetjes Joyce
    DT Do-it Creatief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. AWWWH this is waaay to sweet Love it Thanks for sharing Let's Craft and Create...Lis

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastic card. I love the star detail. Thanks for joining us at Let's craft and create.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super cute!!! Thank you for joining us at Alphabet Challenge, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline