Pagina's

vrijdag 14 oktober 2016

Gefeliciteerd met je rijbewijs

Hoi allemaal,
 
Zo, mijn zus is weer weg. Oh, dat klinkt heel raar, zo bedoelde ik het niet haha. We hebben weer een gezellige hobbydag achter de rug. Lekker op zolder zitten knutselen; Nicolette aan het borduren en ik heb deze kaart gemaakt voor hun zoon die gisteren is geslaagd voor zijn rijbewijs. Kon ze de kaart meteen meenemen. Ik heb hiervoor weer de leuke sketch gebruikt van die-sketch-tanten.
 
 
Deze kaart doet mee bij:
 
de-egel.blogspot - vervoermiddel
kaartjes-inspiratie-challenges-blog - technisch/mannenkaart (via Facebook)
crazychallenge - use the colour red
justkeeponcreating - anything goes
sunnydaycrafting - anything goes
 
En ik heb een top 5 notering bij fussyandfancychallenge met dit kaartje:
 
 
Fijne dag!
 
 
 
 
 
 

17 opmerkingen:

  1. Wow! Eine ganz phantastische Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik wist niet dat je zo blij was dat ik weg ging, hihi. Nee hoor ik begrijp je helemaal. Was zeker weer een hele leuke dag. Je kaart voor Martijn is erg leuk!!
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk gefeliciteerd met je winnende kaart. Altijd zo leuk.

      Verwijderen
  3. leuk om samen met je zus aan de knutsel te gaan lijkt me, ik heb helaas geen zus, en mijn schoonzussen zijn geen knutseltypes...
    Proficiat met je winnende kaartje, ook dit is weer een hele mooie!
    fijne avond
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous! Thanks for joining us at Sunny Day Crafting. ~DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stoere kaart! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart heb je gemaakt Caroline, lekker stoer!
    gefeliciteerd met je Top notering,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig om een zus te hebben en dan ook nog eentje die knutselt ...ik ben jaloers☺
    Je hebt een leuke en stoere kaart voor Martijn gemaakt.
    En proficiat met je Top notering...terecht!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart !
    En congrats met de prijs !

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Ik vind het een te gekke kaart geworden,
    mooie kleuren gebruikt, en de sketch is zeker gaaf ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'Oktober' Challenge bij De Egel !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Vervoer}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de kaart gaaf Caroline, mannenkaarten zijn altijd moeilijk om te maken, maar deze is wel geweldig leuk.
    Een top 5 plekje, leuk zeg.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is wel een heel leuk kaartje. De mini, goede herinneringen aan. Ik heb er twee gehad.....dat zal je neef vas en zeker een toffe kaart vinden. Leuk dat je meedoet met ons van de Egel.
    En gefeliciteerd met je top vijf kaartje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow that's an amazing creation. Fab colours...

    Thanks for playing along with our Sketch Aunts Challenge and good luck!

    Hugs
    Doris

    *DT* Die Sketchtanten
    *DT* The Sketchy Challenges
    Kleido’s BastelStüble

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke kaart met een geweldige afbeelding! Gefeliciteerd met je top-notering.
    Fijn weekend!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart heb je gemaakt Caroline!
    Gezellig zo samen knutselen..
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave kaart Caroline, ik vind hem stoer!
    Dank je voor je deelname aan de vervoer-challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. The car pictured on your card is my favourite card. I love the image and the embellishments go so well with the image.Thanks so much for sharing your creation at
    Anything goes October link-up, Just keep on creating
    Susan xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline