Pagina's

donderdag 24 oktober 2024

kerstkaartje week 43 en leuke kleren te zien

 Hoi allemaal,

Mijn kaartje van deze week is lekker vrolijk. Gemaakt met het nieuwe papier en plaatjes van MD. Die heb ik verwerkt op de ticketmal van Sl. Bij de tekst bovenaan heb ik de meeste sterren eraf gehaald. De boompjes zijn van Ali en de tekst is ook van MD


Deze kaart doet mee bij:
  52weekstochristmas

En op verzoek (van GerJanne) nog wat kleertjes die ik de laatste tijd heb gemaakt. Zoals jullie misschien wel weten mag ik ook voor de stoffenwinkel in de buurt voorbeelden maken die dan in de winkel komen te hangen. Dit heb ik laatst o.a. gemaakt voor de stoffenwinkel. Natuurlijk nog veel meer maar dan kan je zien op: https://www.instagram.com/2020littleluna

   

 

 

Ook voor Evi en Ella ben ik druk bezig geweest: 

    verjaardagsjurk voor Evi

 

En deze trui heb ik zelf bedrukt met de bloemen die ik erop gestreken heb. Zo kan je een eenvoudige trui opleuken.

Ik hoop dat jullie dit ook leuk vinden om te zien.

Fijne dag!


 

3 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke mal en de leuke details
    wat een hoop mooie kleertjes heb je gemaakt voor de winkel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een vrolijke kaart!!
    en wat ben je toch handig zeg prachtige dingen heb je gemaakt!!
    En fijn je weer te zien met een wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een prachtige kleertjes maak je en je kerstkaartje is super vrolijk en heel leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline